Privacy verklaring

maandag 2 januari 2023

Finished in 2022

Net als voorgaande jaren plaats ik een overzicht van de werkjes die ik in 2022 heb gemaakt. Onder de foto's staat een link naar het betreffende project.

I have made an overview of all the things I finished in 2022. Below the pictures are the links to the post of that work.

 
 
 
 
 
 
 
23. Coasters

Ik heb het aantal aangepast want ik was 1 ding vergeten mee te tellen. Ik had nog een set coasters gehaakt voor de Dutch Advent Swap maar die kon ik pas na kerst laten zien. Ik heb hem hierboven als laatste plaatje ingevoegd.
In totaal zijn er 23 dingen gemaakt waarvan 16 paar sokken. Je kunt wel zeggen dat 2022 het jaar van de sokken was. Ik ben nu al benieuwd hoeveel paar ik dit jaar ga breien, want hoewel velen tegen me zeggen: "Heb je nog niet genoeg sokken?", zeg ik steevast: "Neehoor, nog lang niet".
Sinds ik begonnen ben met sokken breien in september 2019 heb ik nu pas 28 paar sokken af, dus er kunnen er nog heel veel bij in mijn sokkenlade.
Weten jullie trouwens hoeveel werkjes jullie in 2022 gemaakt hebben?

I have adjusted the number because I forgot to count 1 thing. I had crocheted a set of coasters for the Dutch Advent Swap but I couldn't show them until after Christmas. I've added it as the last picture above.
A total of 23 things were made, of which 16 pairs of socks. You can say that 2022 was the year of the socks. I'm already curious how many pairs I'm going to knit this year, because although many say to me: "Don't you have enough socks yet?", I always say: "No, not yet".
Since I started knitting socks in September 2019, I have only finished 28 pairs of socks, so there is still a lot of room in my sock drawer.
Do you know how many projects you made in 2022? 
 

5 opmerkingen:

Sandra zei

I love your sock blockers. I don't knit, socks or anything else, but I had thought of buying some sock blockers to display in my sewing room. Have a great 2023.

Marilyn zei

All of your projects are beautiful.
Hand made is the best!
Marilyn

Truus zei

Je bent ondanks je operatie goed bezig geweest!!
En wat heerlijk dat je nog steeds vooruit gaat en er al zoveel verschil is met eerder.
Ben al gauw klaar met wat ik gemaakt heb- niets af... lol
Een heel goed en voorspoedig Nieuwjaar voor jullie.

groetjes, Truus uit Drenthe

Marguerite zei

Wat een hoop sokken zeg!
Je kan wel een winkeltje beginnen.
Leuk om dat allemaal bij elkaar te zien

Coby Breitner zei

Hai Carin, zo leuk ook dit overzicht. Johhhh wat een sokken, Yuletide mijn favoriet en je begrijpt vast wel waarom. Steeds meer mensen maken dit soort overzichten, geweldig vind ik.
Volgens mij staan er weer rare berichten hierboven, spammm??
Fijne dinsdag, groetjes Coby