Privacy verklaring

zaterdag 9 april 2022

Just add magic socks

De Just add magic sokken van Kay Jones zijn af en ze zitten heerlijk. Het patroon is op Ravely te vinden. Het garen is de Harry Potter mystery streng maart 2022 van Nicole C. Mendez dat de naam Ronald Weasley's dress robes heeft.

The Just add magic socks by Kay Jones are finished and they fit wonderful. You can find this pattern on Ravelry. The yarn is the March 2022 Harry Potter mystery skein called Ronald Weasley's dress robes from Nicole C. Mendez.

De hiel is gebreid met een mini streng van Lamington Lass in de kleur Steel Eye.

The heel is knitted with a mini skien of Lamington Lass in the color Steel Eye.


De 1e zending van mijn Opal abonnement van 2022 (4x per jaar 6 bollen) kwam ook een paar dagen geleden binnen en ik vind de kleuren weer geweldig. 

The first shipment of my Opal abo of 2022 (4 times 6 balls in a year) came a few days back and I love all the colors.

Ik had ook tegelijkertijd 2 ballen Opal Beauty meebesteld, want dat wilde ik eens uitproberen.

I also added to my order 2 balls of Opal Beauty, because I wanted to try that.


Gisteren bijna anderhalf uur in de mri gelegen voor hoofd en wervelkolom waarvan de laatste 10 min. met contrastvloeistof. Diegene die me 2 weken geleden tijdens de mri complimenteerde met mijn zelf gebreide sokken was er weer en ze riep er nu zelfs een assistent bij om mijn sokken te bewonderen. Ik droeg gisteren de Snow Forest sokken, ook een patroon van Kay Jones. Hopelijk krijg ik dinsdag een goede uitslag.

This morning I was in the MRI for almost an hour and a half for the head and spine, the last 10 minutes with contrast fluid. The one who complimented me on my self-knitted socks 2 weeks ago during the MRI was back and she now even called an assistant to admire my socks. I wore the Snow Forest socks yesterday, also a pattern from Kay Jones. Hopefully I get a good result on Tuesday.


Ik liet hierboven de nieuwe Opal abo zien en met de bal linksboven ben ik inmiddels begonnen aan een nieuwe sok. Ik kan al met de hiel beginnen.

I showed the new Opal subscription above and with the ball at the top left I have now started on a new sock. I can already start with the heel.


Van Nicole C. Mendez heb ik 18 maanden lang de Harry Potter  mystery streng ontvangen en ik ben nu overgestapt op de Outlander mystery streng. Dit is ook weer een 3 maanden abonnement met zelfstrepend garen.
De eerste streng is inmiddels binnen en de kleur heet Craigh na Dun. Ik vind de kleur geweldig en ik heb al een patroon in gedachte voor deze streng.

I received the Harry Potter mystery skein from Nicole C. Mendez for 18 months and have now switched to the Outlander mystery skein. This is also a 3 month subscription with self-striping yarn.
The first skein has now arrived and the color is called Craigh na Dun. I love the color and I already have a pattern in mind for this skein.


Op 31 maart verscheen het boek De wijsheid van de heks van Susan Smit, een vervolg op haar boek Heks wat ze 20 jaar eerder geschreven heeft. Dat boek las ik toendertijd in 1 dag uit.

I bought this new book, it is from a Dutch writer and I really want to read it.


Verder heb ik afgelopen week ook de uitslag gekregen van de mri die in opdracht van de orthopeed was gemaakt gekregen. Er was slijtage te zien aan mijn rechterheup, maar de orthopeed denkt dat de hevige pijn toch eerder met mijn rug te maken heeft. Hij wil dan ook de uitslag van de mri afwachten die gisteren is gemaakt voor hij stappen onderneemt.

Last week I also got the results of the MRI that was made on behalf of the orthopedist. There was wear and tear on my right hip, but the orthopedist thinks that the severe pain is more related to my back. He therefore wants to wait for the results of the MRI that was made yesterday before taking any steps.

 

3 opmerkingen:

Marilyn zei

You make the prettiest socks with those beautiful yarns.
Positive thoughts for your MRI's.
Marilyn

Maggie zei

All of your socks are gorgeous.
I hope your MRI scan comes back with good news.

Coby Breitner zei

He heerlijk lekker lang blog met de mooiste sokken die voorbij komen. Je kan het ws wel raden, de naturellen zijn mijn favoriet, de ajour zie je dan zo mooi! Ik hoop voor je dat de mri positief uitvalt maar eigenlijk kunnen we het op onze leeftijd wel raden dat er versleten onderdelen aankomen. Ws door de versleten heup ga je onbewust anders lopen en worden andere botten of wervels ook overbelast. Ik hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen, is de pijnpoli niet een optie?
Fijne zondag