Privacy verklaring

zondag 1 januari 2023

Hello 2023

Wat een bewogen jaar was 2022, hoewel het ook heel veel mooie dingen teweeg bracht. Voor mij persoonlijk was het het jaar waarin ik een zware operatie had en waarvan ik nu in het nieuwe jaar verder ga met het revalideren. Elke week/maand merkt ik vooruitgang dus dat is goed. Inmiddels is het bijna 5 maanden geleden dat ik de operatie had en het verschil van toen en nu is al groot. Ik hoop dat ik snel genoeg weer zelf kan fietsen, daar kijk ik enorm naar uit.
Mooie dingen waren er ook heel veel, zo vierden de kleinkinderen weer allemaal hun verjaardag en wat is het toch mooi om ze zien op te groeien tot meiden die nu op jonge leeftijd al weten wat ze willen. Verder waren er heel veel brei middagen met mensen die inmiddels vriendinnen geworden zijn. Het geluk zit vaak in de kleinste dingen.

~~~~~~~

What an eventful year 2022 was, although it also brought a lot of beautiful things. For me personally, it was the year in which I had a major operation, which I will now continue to rehabilitate in the new year. Every week/month I notice progress so that's good. It is now almost 5 months since I had the operation and the difference from then and now is already big. I hope I can cycle again soon enough, I'm really looking forward to that.
There were also many beautiful things, so the grandchildren all celebrated their birthdays again and it is so nice to see them grow up into girls who already know what they want at a young age. There were also many knitting afternoons with people who have since become friends. Happiness is often in the smallest things.

The granddaughters from left to right
Yara (31 months )
Loïs (21 months)
Lana (36 months)

Ik wens jullie dan ook veel goede gezondheid en vriendschap in 2023 !

I wish you a lot of good health and friendship in 2023!


2 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Goeiemorgen Carin,
Wat een mooi 1e blog voor het nieuwe jaar 2023! Prachtige header weer, ja daar valt mijn oog dan meteen op.
Kijk die poppedijntjes nou zitten, want een rijkdom he
Wat je zegt geluk zit in kleine dingen.
Fijne dag, groetjes Coby

Code Lief zei

Lieve Carin,

Ja, het is wel een jaartje wél geweest! Fijn dat jouw revalidatie al zoveel progressie laat zien, hopelijk zet het nog een heel stuk door.
De foto van de kleindochters is prachtig, wat hebben ze nu al een plezier met elkaar.
Mijn laatste 2 dochters zijn afgelopen jaar uitgevlogen, ik moet nog erg wennen aan het ´lege´ huis.

Ik lees (en luister)ook graag, maar jammergenoeg heb ik last van een breiblessure en kan ik niet zo lang achter elkaar breien. Het blijft wel heel leuk om jouw blog te volgen, wat fijn dat je in 2023 geen koude voeten zult krijgen! Maar voor het geval dát, en voor de jaren die komen, meer sokken is altijd meer!

Bedankt voor de leuke en openhartige berichten die je post, het is een plezier je te volgen. Veel liefde, geluk, gebrei, genaai en gezondheid toegewenst voor 2023.

Groet, Marleen