Privacy verklaring

zaterdag 31 december 2022

Overview advent calendars

Ik hoop dat iedereen hele fijne kerstdagen heeft gehad. Hier zijn de dagen omgevlogen en dan ineens is het de laatste dag van 2022. Tijd om de foto's te plaatsen van alle garens en stofjes per advent kalender bij elkaar in 1 overzichtsfoto.

I hope everyone had a lovely Christmas. The days have flown by here and then suddenly it's the last day of 2022. Time to post the photos of all yarns and fabrics per advent calendar together in 1 overview photo.

The Woolly Chicken - 24 x 20 grams

Dezelfde garens maar dan neergelegd als een fade zodat de kleuren in elkaar overlopen en zoals ze in mijn Dust of Snow sjaal komen.

The same yarns but laid out as a fade so that the colors run into each other and as they come in my Dust of Snow shawl.


Wat Wollie and Bad Cattoo Yarns - 24 x 20 grams


Dutch Advent Swap 2022 from Ellen Dorrestijn - 20 x 10 grams sock yarn


Fabric woolly advent calendar from my internet friend - many quilt fabrics and yarn


Supergoof Quilts - 24 x 1/2 FQ quilt fabric


Patch and Stitch - 24 x 1/4 FQ quilt fabric


Peter Rabbit - 24 x wooden figure


Atelier Sopra - 6 x 100 grams skein + 20 grams mini skein


Rosy Garn - 5 x 100 grams skein


Nicole C. Mendez - 4 x 100 grams selfstriping skein


The Happy Kiwi Stichmarkers - 4 x stitchmarker and 1 bonus stitchmarker.


Wat heb ik weer genoten van alle kalenders, sommige heb ik alweer genoteerd voor het nieuwe jaar. Mijn brei en haak plannen heb ik in het bericht van 22 december al verteld. Ik doe nog even voorzichtig aan, want mijn rechterhand geeft sinds een dag of 10 wat problemen. Hier laat ik maandag even de fysio naar kijken.
Dan wil ik jullie allemaal een fijn oudjaar wensen en voor het nieuwe jaar de beste wensen en een goede gezondheid, want dat is toch wel het belangrijkste, nietwaar?

How I enjoyed all the calendars again, some I have already noted down for the new year. I already told my knitting and crochet plans in the message of December 22nd. I'm still careful, because my right hand has been having some problems for about 10 days. I'll have the physio look at this on Monday.
Then I want to wish you all a happy new year and best wishes for the new year and good health, because that is the most important thing, right?



7 opmerkingen:

Truus zei

Leuk dit overzicht van de adventskalenders. Je kunt voorlopig 'even' weer vooruit.
Hoop voor jou dat het overbelasting is van je hand en niet iets ernstigs...ook niet leuk,maar dat kun je zelf mee aan de slag door even niet te breien.
Gezellige jaarwisseling en een heel goed, gezond en creatief 2023!
groetjes, Truus uit Drenthe

Marguerite zei

Wat een leuke foto's met al die wolletjes zo bij elkaar. Worden vast weer mooie projecten. Fijne jaarwisseling en tot ziens in het nieuwe jaar

Maggie zei

How lovely to see all your calendars together, they look wonderful, you are going to have fun with all those yarns.

happy New Year to you and your family, hope it's a good one x

jmk zei

Happy New Year! 🎆 xx

Coby Breitner zei

Allereerst de beste wensen voor 2023, dat we maar gezond mogen blijven. Wat prachtig als je ze zo bij mekaar ziet. Moet je toch wel heel blij van worden.
Groetjes Coby

Marilyn zei

Those calendar goodies are all so pretty.
Wishing you the best in 2023.
Happy New Year!
Marilyn

Marion van de Sande zei

En de beste wensen voor jou! Ik hoop dat het overbelasting betreft.

Wat leuk om je overzichten te zien. Ik moet zeggen dat ik het pakket van je internetvriendin het leukst vind, die stoffen passen echt allemaal bij elkaar. En wanneer je de verzameling van Supergoof bij elkaar ziet, dan zie ik daar ook samenhang in, je kunt ze allemaal samen (met toevoeging uit je eigen verzameling) in een quilt gebruiken.

Het lijkt me leuk om iedere dag uit te pakken maar uiteindelijk past zelf uitkiezen toch beter bij mij.

En wat een verzameling wol weer!! Geweldig!