Privacy verklaring

woensdag 14 december 2022

Advent day 14

En hoe vinden jullie steeds het kerstlied dat ik voor jullie plaats? Ik zelf vond het zo leuk om mijn favorieten eens op een rijtje te zetten. Of ik ook een favoriete zanger of zangeres heb? Die heb ik zeker. Bij de zangers zijn dit Robbie Williams en Zucchero (deze laatste zingt hoofdzakelijk in het Italiaans, maar ik hou van zijn rauwe stem) en bij de zangeressen is dit Adele.
Kerstlied van vandaag: Do they know it's Christmas - Band Aid

And how do you find the Christmas carol I place for you each time? I myself enjoyed putting my favorites together. Do I also have a favorite male or female singer? I sure have. The male singers are Robbie Williams and Zucchero (the last one mainly sings in Italian, but I like his raw voice) and the female singer is Adele.
Today's Christmas song: Do they know it's Christmas - Band Aid


The Woolly Chicken met als thema Tuinjaar (streng is 20 gram). Kleur vandaag Blue Angel - Clematis Viticella.

The Woolly Chicken calendar with the theme Garden Year (skein is 20 grams). Color today Blue Angel - Clematis Viticella.


BadCattoo Yarn & Wat Wollie (streng is 20 gram). Vandaag geverfd door BadCattoo Yarn.

BadCattoo Yarn & Wat Wollie (skein is 20 grams). Today dyed by BadCattoo Yarn.

Dutch Advent Swap 2022 van Ellen Dorrestijn. Streng is 10 gram.

Dutch Advent Swap 2022 from Ellen Dorrestijn. Skein is 10 grams.

Stoffige wollige adventskalender van mijn internet vriendin. Vandaag 2 quiltlapjes met heerlijk chocolaatjes en een te gekke Choco pin.

Fabric woolly advent calendar from my internet friend. Today 2 quilt fabrics with delicious chocolates and a great Choco pin.

Quilt stof van Ingrid aka Supergoof (1/2 FQ).

Quilt fabric fom Ingrid aka Supergoof (1/2 FQ).

Quilt stof van Patch and Stitch. (1/4 FQ).

Quilt fabric vanPatch and Stitch (1/4 FQ).

Op deze foto zien jullie op de bovenste rij van links naar rechts:
- Peter Rabbit houten figuurtje samen met het theelichtje van Yankee Candle (Sugar Spun Flurries).
- Bio en Thee kalender van DM.
Op de onderste foto van links naar rechts:
- Thee van Frog.coffee, Cupper (Cranberry & Raspberry) en Yogi Tea.
- Dein Bestes kalender voor Mees.

In this photo you can see on the top row from left to right:
- Peter Rabbit wooden figure together with the tea light from Yankee Candle (Sugar Spun Flurries).
- Bio and Tea calendar from DM.
In the bottom picture from left to right:
- Tea from Frog.coffee, Cupper (Cranberry & Raspberry) and Yogi Tea.
- Dein Bestes calendar for Mees.

Vandaag in het (Duitse) adventskalender boek van Martina Behm weer een patroontje.

Today in the (German) advent calendar book by Martina Behm another pattern.

Op deze koude woensdag van elk van mijn favorite zanger of zangeres een youtube filmpje, voor het geval je er nog nooit van gehoord had.

On this cold woensdag from each of my favorite male and female singer a youtube video, in case you never heard of it.

Robbie Williams

Zucchero

Adele




2 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Ohhh hartstikke leuk je liedjes Adventkalender. Mijn favoriet is WHAM en wel omdat ik eigenlijk mijn man op dezelfde manier in de sneeuw heb leren kennen. Vrouwelijke zangeressen heb ik eigenlijk niet en zeker niet Adele sorry. Ik lees laatst ergens dat zij die optredens nu aan het doen is in Las Vegas, maar mevrouw wou naar huis. Ze had een kamer van 30.000 euro per nacht en ze was niet tevreden. Nou ik zou zeggen heel snel naar huis dan. Sorry sorry Carin.
Ohhh die snowflakes zijn toch leuk zeg. Zo leuk toch hoe ze het allemaal weer verzinnen in de kalenders.
Pfff vandaag eindelijk vrij en ga ik ook maar eens Kerst-versieren, geloof nog nooit zo laat geweest.
Fijne dag, ik ga straks ook eens kijken bij de schaatsbaan met Lotje, groetjes Coby

Truus zei

De liedjes vind ik leuk om te horen tijdens het lezen van je blog.
Wat een mooie kleur en naam is de 1e streng- blue angel...
Echte favoriete zangers heb ik niet-- het is meer muziek of een lied wat ik mooi vind.
Gezellige dag/avond
groetjes, Truus uit Drenthe