Privacy verklaring

zondag 11 december 2022

Advent day 11

Gisteren zijn we wezen oppassen bij middelste kleindochter Yara. Wat is het toch een heerlijk kind met haar 2.5 jaar. Ze weet precies wat ze wil.
Kerstlied van vandaag: Santa tell me - Ariana Grande

Yesterday we went to babysit middle granddaughter Yara. What a wonderful child with her 2.5 years old. She knows exactly what she wants.
Today's Christmas song: Santa tell me - Ariana Grande

The Woolly Chicken met als thema Tuinjaar (streng is 20 gram). Kleur vandaag Patty's Plum (Oosterse klaproos).

The Woolly Chicken calendar with the theme Garden Year (skein is 20 grams). Color today Papaver orientale.


BadCattoo Yarn & Wat Wollie (streng is 20 gram). Vandaag geverfd door Wat Wollie.

BadCattoo Yarn & Wat Wollie (skein is 20 grams). Today dyed by Wat Wollie.

Dutch Advent Swap 2022 van Ellen Dorrestijn. Streng is 10 gram.

Dutch Advent Swap 2022 from Ellen Dorrestijn. Skein is 10 grams.

Stoffige wollige adventskalender van mijn internet vriendin. Vandaag een mooie bal van Meilenweit.

Fabric woolly advent calendar from my internet friend. Today a beautiful ball from Meilenweit.

Quilt stof van Ingrid aka Supergoof (1/2 FQ).

Quilt fabric fom Ingrid aka Supergoof (1/2 FQ).

Quilt stof van Patch and Stitch. (1/4 FQ).

Quilt fabric vanPatch and Stitch (1/4 FQ).

Op deze foto zien jullie op de bovenste rij van links naar rechts:
- Peter Rabbit houten figuurtje samen met het theelichtje van Yankee Candle (Peppermint Pinwheels).
- Bio en Thee kalender van DM.
Op de onderste foto van links naar rechts:
- Thee van Frog.coffee, Cupper (Be Happy) en Yogi Tea.
- Dein Bestes kalender voor Mees.

In this photo you can see on the top row from left to right:
- Peter Rabbit wooden figure together with the tea light from Yankee Candle (
Peppermint Pinwheels).
- Bio and Tea calendar from DM.
In the bottom picture from left to right:
- Tea from Frog.coffee, Cupper (Be Happy) and Yogi Tea.
- Dein Bestes calendar for Mees.

 Vandaag in het (Duitse) adventskalender boek van Martina Behm weer een patroontje.

Today in the (German) advent calendar book by Martina Behm another pattern.

Deel 5 van de Yuletide sokken. Dit patroontje heet Snowflake Lace, want het patroon lijkt op sneeuwvlokjes.

Part 5 of the Yuletide socks. This pattern is called Snowflake Lace, because the pattern looks like snowflakes.


Gisteravond bij kleindochter geen foto's gemaakt maar deze is 2 weken geleden gemaakt. Ze was toen met opa Michiel aan het dansen.

Didn't take any pictures with granddaughter last night, but this one was taken 2 weeks ago. She was dancing with grandpa Michiel at the time.

 

4 opmerkingen:

Truus zei

Gezellig een dagje oppassen en wat wordt ze al groot!
Gisteren de verjaardagen van de 2 oudste kleinkinderen gevierd- ze zijn net voor en na Kerst jarig en daarom nu alvast gevierd.
Je wordt weer verwend met de adventskalenders en Michiel heeft ook een eigen adventskalender??
Gezellige 3e Advent en bijkomen van gisteren.
groetjes, Truus uit Drenthe

Marilyn zei

More beautiful yarns.
Loving that sock!
Your Granddaughter is too cute!
Marilyn

Coby Breitner zei

Goeiemorgen Carin daar ben ik weer terug uit Duitsland. Dus kan ik weer fijn je blogjes lezen. Al jaren weet je dat ik hier enorm van geniet en in December nog meer. Terwijl ik jouw blogjes van afgelopen dagen lees is Linus op npo 3, dat hoort voor mij toch ook zo bij December. Elke dag een verhaaltje op tv en ik zie de kinderen nog als kleintjes op hun stoeltje voor de tv zitten. Wat zijn de Advent kalenders toch mooi weer dit jaar. Smaken je theetjes?
En dan je kleindochter, wat een heerlijk kindje om te zien.
Vandaag mijn trouwdag en ben ik gelukkig nog vrij. Zou morgen etc. ook nog vrij zijn maar moet helaas gaan werken. Tante C heeft weer toegeslagen in ons team.
Fijne maandag, groetjes Coby

Marion van de Sande zei

Wat een schatje, jouw tweede kleindochter en wat gaat dat hard!

Hihi, door jou leer ik nieuwe kerstliedjes kennen, ik luister ze hier op je blog en wanneer ik het een leuk nummer vind, zoek ik het op Spotify op en voeg het toe aan mijn kerst-playlist :-)