Privacy verklaring

dinsdag 20 december 2022

Advent day 20

Gisteravond las ik weer een boek uit, volgens mij mijn 50ste van dit jaar. Ik hou elk jaar een boekenlijst bij die je aan de rechterkant op mijn blog kunt vinden. In de eerste week van het nieuwe jaar plaats ik dan een bericht met een overzicht waarin ik alle gelezen boeken laat zien.
Kerstlied van vandaag: All I want for Christmas - Mariah Carey

Last night I finished another book, I think my 50th of this year. Every year I keep a book list that you can find on the right side of my blog. In the first week of the new year I will post a message with an overview in which I show all read books.
Today's Christmas song: All I want for Christmas - Mariah Carey

The Woolly Chicken met als thema Tuinjaar (streng is 20 gram). Kleur vandaag de perfecte roos.

The Woolly Chicken calendar with the theme Garden Year (skein is 20 grams). Color today The perfect rose.


BadCattoo Yarn & Wat Wollie (streng is 20 gram). Vandaag geverfd door BadCattoo Yarn.

BadCattoo Yarn & Wat Wollie (skein is 20 grams). Today dyed by BadCattoo Yarn.

Dutch Advent Swap 2022 van Ellen Dorrestijn. Streng is 10 gram. Vandaag een chocolade bal die veranderd in chocomelk als je er hete melk opgiet.

Dutch Advent Swap 2022 from Ellen Dorrestijn. Skein is 10 grams. Today a chocolate ball that turns into chocolate milk when you pour hot milk on it.

Stoffige wollige adventskalender van mijn internet vriendin. Vandaag een kabelhouder, 2 super mooie wolletjes en 2 chocolaatjes (die inmiddels al op zijn).

Fabric woolly advent calendar from my internet friend. Today a cable holder, 2 super nice wools and 2 chocolates (I already ate them).

Quilt stof van Ingrid aka Supergoof (1/2 FQ). Vandaag super leuke labels erbij, zo schattig.

Quilt fabric fom Ingrid aka Supergoof (1/2 FQ). Super nice labels today, so cute.

Quilt stof van Patch and Stitch. (1/4 FQ).

Quilt fabric vanPatch and Stitch (1/4 FQ).

Op deze foto zien jullie op de bovenste rij van links naar rechts:
- Peter Rabbit houten figuurtje samen met het theelichtje van Yankee Candle (Peppermint Pinwheels).
- Bio en Thee kalender van DM.
Op de onderste foto van links naar rechts:
- Thee van Frog.coffee (Gourmet), Cupper (Little dreamer) en Yogi Tea.
- Dein Bestes kalender voor Mees.

In this photo you can see on the top row from left to right:
- Peter Rabbit wooden figure together with the tea light from Yankee Candle (Peppermint Pinwheels).
- Bio and Tea calendar from DM.
In the bottom picture from left to right:
- Tea from Frog.coffee (Gourmet), Cupper (Little dreamer) and Yogi Tea.
- Dein Bestes calendar for Mees.

Als je me vraagt wat zijn de leukste boeken die je gelezen hebt dit jaar dan zijn dat de boeken uit de Valerie Lane serie van Manuela Inusa. De meningen zijn verdeelt hierover maar ik persoonlijk had elk boek in 2 of 3 avonden uit en ik kijk in spannning uit naar deel 5.

If you ask me what are the best books you've read this year, those are the books from the Valerie Lane series by Manuela Inusa. Opinion is divided on this, but I personally finished each book in 2 or 3 evenings and I'm anxiously awaiting volume 5.



5 opmerkingen:

Marguerite zei

Hihi... Ik ben dat boek aan het lezen. Is een leuke serie. En alweer allemaal van die mooie cadeaus. Je hoeft je de komende tijd niet te vervelen

Marilyn zei

I can't wait to see what you make with all of these beautiful yarns & fabrics.
Marilyn

Truus zei

Wat grappig de chocolade bal waar je warme melk overheen giet en dan kunt drinken. Heb je dat ook al op???
Mooie bolletjes wol weer in de kalenders en deze serie ben ik ook aan het lezen,maar duurt lang want ze zijn steeds uitgeleend bij de bieb.
Gezellige avond en groetjes, Truus uit Drenthe

Coby Breitner zei

Goedemorgen, als het goed is krijg ik wat delen van mijn tante nog voor mijn verjaardag van deze schrijfster. Zij zei Coby toch wel leukste als je in volgorde leest. Maar goed onze afspraak is uitgesteld dus ik moet even geduld hebben. Geduld pffff mijn arm wordt maar niet beter en zelfs handwerken of schrijven is een ding. Maar van geduld weet jij ook alles van.
Momenteel retedruk in het ziekenhuis dus ik vlieg er zo weer heen.
Fijne dag, groetjes Coby

Jocelyn is Canadian Needle Nana zei

Great little gifts...good things in small packages. My advent calendar is marshmallows, all so tasty. Remarkable reading for this year! Love all that you stitch. I wish you a wonderful Christmas!!