Privacy verklaring

woensdag 18 december 2013

Twelve Days of Christmas Day Twelve

De laatste dag is aangebroken van de Twelve Days of Christmas, een (2 delig) patroon van The Little Stitcher, dat HIER (klik) en HIER (klik) te koop is in haar Etsy-shop. Ik heb ontzettend genoten van het borduren aan deze werkjes en vind het haast jammer dat ik het laatste deel nu klaar heb. 

The last day has come of the Twelve Days of Christmas, a (2 part) pattern from The Little Stitcher, which you can buy HERE (click) and HERE (click) in her Etsy-shop. I so much enjoyed stitching these pieces and I'm almost sad that I finished the last one.


Afgelopen jaar borduurde ik van haar de Fairytale Advent Calendar, die je HIER (klik) kunt zien en dit jaar de Twelve Days of Christmas. Ik hoop dat ze komend jaar weer met zo'n fantastisch patroon komt. Dat zou een leuke traditie kunnen worden en dat komt goed uit, want dag 12 is de Dag van traditie.
Last year I stitched from her the Fairytale Advent Calendar, which you can see HERE (klik) and this year the Twelve Days of Christmas. I hope next year she will have another fantastic pattern. That could be the beginning of a wonderful tradition and thats fine by me, because day 12 is the Day of Tradition.


Ook al vind ik het jammer dat alle delen nu geborduurd zijn, het leuke is wel weer dat ik kussen 3 in elkaar kan gaan zetten ;-)

Although its sad that I stitched the last piece, the good thing is that I can begin with sewing pillow 3 ;-)


14 opmerkingen:

sylvia zei

fantastische serie!! Nu kukel je morgen in een gat!!!.......;)

Ann zei

Hoi Carin,
Ik dacht al dat deze reeks of type ontwerpen me bekend voorkwamen. Dacht eerst dat je voor een tweede keer hetzelfde aan het borduren was :-) ... en nu blijkt het een nieuwe reeks te zijn. Misschien inderdaad een begin van een leuke traditie?!
Veel plezier met het in elkaar zetten van de kussens en het bewonderen achteraf!
Groetjes,
Ann

Ann zei

P.S.: Hoe kom je toch altijd aan al die mooie foto's/plaatjes die naast je borduurwerkjes staan? Ik vind ze super!

Marilyn zei

They all turned out so cute Carin.
They will surely make cute pillows.
Great job on all!
You got me hooked, now I have to get the designs. :)
Marilyn

Judith zei

dat zou een mooie traditie kunnen zijn! je maakt ze erg mooi hoor :0) een genot om elke dag even te kijken, welke aan de beurt was!

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

ze zijn PRACHTIG.. ben benieuwd naar "het kussen" :-) !

Amarins zei

Wat prachtig geworden. Kan me voorstellen dat je het jammer vindt dat het afgelopen is. Groetjes, Amarins

Berna zei

Het zijn stuk voor stuk schattige borduurtjes.

Ageeth Dorsman zei

Ik kan me dat heel goed voorstellen, dat je dit na 12 dagen meeborduren
zult missen, want wat zijn ze allemaal geweldig leuk, deze borduurtjes!
Maar nu kun je je gaan uitleven op het afwerken van de kussens!
Veel plezier ermee.
Groetjes van Ageeth

Lija Broka zei

Another beautiful finish. It will make a lovely cushion!

Erna zei

Leuk hoor, ik ben eigenlijk , stiekem, best wel benieuwd naar wat nu volgt. Je brengt me altijd op zulke leuke ideeën...
Liefs
Erna

Elisa zei

Wat een prachtige serie borduurwerkjes

Julie zei

It's been wonderful watching these come to life.

Jo who can't think of a clever nickname zei

This is a beautiful series of designs and your photography adds to the attractiveness. Thanks to you, I bought the Fairy Tale Advent Calendar and have stitched it this December. Now I am buying the Twelve Days booklet and will stitch it throughout next year.
I can't wait to see what you stitch in 2014 because I am sure I will be copying you again!
Have a lovely Christmas xx