Privacy verklaring

maandag 16 december 2013

Twelve Days of Christmas Day Ten

Het was wat druk afgelopen weekend, daarom vandaag pas verder met dag 10 van de Twelve Days of Christmas van The Little Stitcher. Op deze dag zien we dat er een heerlijke pot winter thee gezet wordt.

It was a bit busy last weekend, so I didn't post anything, but now its time for day 10 of the Twelve Days of Christmas from The Little Stitcher. On this day we see that a delicious pot winter tea is brewing.


Zoals te zien is, is dit de Dag van de Thee. Ik zelf hou ontzettend van Venkelthee.

As you can see, this is the Day of Tea. My favorite one is Fennel tea.


En dan staan er weer 2 stukjes aan elkaar, de helft van kussen 3 ;-)

And then there are two together, the half of pillow 3 ;-)


Afgelopen zaterdag waren we de hele dag bij vriendin Trees, want daar ging ik uitleggen hoe er een pinkeep gemaakt moest worden. Het borduurwerkje Seven Pines is van Little House Needleworks en het is een freebie die je kunt vinden op haar blog. Allerlei dingen gingen er mee ...

Last saturday we went the whole day to Trees, because there I would explain how to put a pinkeep together. The cross stitch project Seven Pines is a freebie from Little House Needleworks and can be found on her blog.  Lots of things I took with me ...


Helaas kan ik het uiteindelijke resultaat niet laten zien, want die is bij Trees gebleven als  presentje en ik ben helemaal vergeten om een foto ervan te maken. Wel kan ik de pinkeep laten zien die tussendoor nog eventjes gemaakt is naar een patroon van Country Cottage Needleworks, het patroon komt uit de Just Cross Stitch Ornaments 2008.

I can't show the end result because I gave it to Trees as a present and I forgot to take a picture. But I can show the pinkeep I made in between all the other things. The pattern is from Country Cottage Needleworks and was published in the Just Cross Stitch Ornaments 2008.


9 opmerkingen:

Julie zei

Each time you post one of these I think its my favourite, I love the tea one though, just so me.

Anoniem zei

De borduurpatronen van Little House Needleworks zijn een van mijn favorieten. De laatste pinkeep van Let it snow is ook erg leuk geworden.
Heb je de 12 maanden van de schaapjes al klaar?
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Carin zei

Ik ben halverwege met de schaapjes Truus ;-)

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

ze zijn érg SCHATTIG .. mooi gemaakt Carin!

Ageeth Dorsman zei

Deze "Day of Christmas" is ook al weer zo leuk... En de schattige pinkeep is ook geweldig. Groetjes van Ageeth

Lija Broka zei

I love the one with tea! It is very pretty, and the colours are great.

Elisa zei

Wat super!

Lida zei

Gezellig om samen aan de slag te gaan en de pinkeep is echt een schatje!
Je kussens worden wel uniek zo! Groetjes
Lida

Petites xxx et Cie zei

Lovely stitching!
Hurray! I receive today the leaflet "The Twelve Days of Christmas"... yapluka !
Bisxxx