Privacy verklaring

zondag 8 december 2013

Twelve Days of Christmas Day Five

Op deze mooie zondag is dag 5 aan de beurt, hierop zijn te zien bomen met vogels.

On this beautiful sunday its time for day 5, here you see trees with birds.


Dag 5 staat voor Dag van de Vogels en kleine Dieren.

Day 5 stands for Day of Birds and little Animals.


Gisteren hebben we een kerstboom gehaald, maar omdat die nat was van de regen, hebben we hem even in de garage gezet zodat hij kon drogen. Vandaag halen we hem binnen en kunnen hem dan gaan versieren. Zodoende had ik gisteravond tijd om het eerste kussen in elkaar te zetten.

Yesterday we bought a christmas tree, but because he was wet, we put it in the garage so he can dry. Today we are going to take him inside so we can decorate it. Thats why I had time last night to sew the first pillow.


Nancy from Victorian Motto Shoppe has a beautiful give away. Click her blog to enter.

17 opmerkingen:

Judith zei

Wat een idee om er een kussen van te maken. Ik heb ooit maandelijks kerstborduurtjes van crownstitches gekocht, je hebt mij een prima idee van de hand gedaan! Fijne zondag, groetjes aan michiel

Verona zei

Mooie eerste kussen heb je gemaakt. Succes met het optuigen van de kerstboom
Groetjes Verona

gerrie zei

Schitterend Carin wat een leuk idee en wat mooi afgewerkt,
Maar dat hoef ik eigenlijk niet meer te schrijven, dat is jou wel toevertrouwd!
Groetjes Gerrie.

Erna zei

Leuk je kussen. Veel plezier met het optuigen van je kerstboom.
Liefs
Er x

Dear Jo zei

Hartstikke geslaagd zo als kussen!!!! Blokje twee is bij mij bijna af. Ik borduur ze eerst allemaal en dan denk ik dat ik er een quiltje van maak. Ik heb bij de stand van de Quiltster in Arnhem hele mooie stofjes gekocht die er perfect bij passen. Maar eerst maar eens borduren.

Petites xxx et Cie zei

Hi Carin!
Thanks for sharing your lovely stitching...I couldn't resist, I ordered the Twelve Days of Christmas! Hope it arrives soon...
Bisxxx

Julie zei

A very wonderful pillow finish, i'm really enjoying watching these designs come to life each day Carin.

Marguerite zei

Wat heb je er een prachtig kussentje van gemaakt.
Helemaal leuk.
En is de boom nu klaar?

Lida zei

Wat een enig kussen is het geworden! Veel plezier met het versieren, groetjes
Lida

Sis Voorn zei

Erg leuk geworden, Carin !

Amarins zei

Super leuk! Groetjes, Amarins

tiny zei

Hij is heel mooi geworden.

Babs zei

Heel erg mooi :)

Grit zei

Das Kissen ist wunderschön. Alle Stickereien sind ganz toll.
LG Grit

Elisa zei

Wat mooi!!

sylvia zei

schitterend!! het zijn niet alleen de patronen die het em doen, maar ook altijd jouw afwerking, hoor!!! Je vind altijd weer wat leuks om te doen!!

jolanda zei

Mooi geworden hoor! Wat doet een nieuw kussen gelijk een hoop hé? Het ziet er dan gelijk weer heel anders uit in de kamer vind ik altijd. Gezellig met de kerstboom erbij en genieten maar. ;-)