Privacy verklaring

vrijdag 6 december 2013

Give Away winner

Vandaag maak ik de winnaar van de give away bekend. Alle namen werden weer opgeschreven, flink gehusseld en daarna werd er 1 papiertje uit de pot genomen. De winnaar is geworden:
Ageeth Dorsman

Ageeth gefeliciteerd! Ik stuur je even een email voor je adresgegevens.

Today I announce the winner of the give away. I wrote down all the names, put them in a bowl and pull out 1 paper. The winner is:
Ageeth Dorsman

Ageeth congratulations! I will send you an email for your address.


6 opmerkingen:

Ageeth Dorsman zei

Oh, leuk, leuk, leuk!!! Ik ben er zo superblij mee, geweldig! Het voelt nu net als Sinterklaas, dat we alleen voor de kleintjes hebben gevierd, maar ik ben
nu zo blij als een kind, hoor (en zo leuk dit te horen op de verjaardag van mijn oudste dochter). Superbedankt! Het wordt een van de eerste projectjes, die ik in het nieuwe jaar ga maken!
Fijn weekend en lieve groetjes van een heel blije ik.

AnitaS zei

Ageeth van harte gefeliciteerd.

Annie Kingma zei

De winnares hartelijk gefeliciteerd
Groetnis Annie

Anoniem zei

Ageeth dubbel gefeliciteerd!
Je borduurtje van de derde dag is ook weer leuk geworden.En morgen zien we het eerste kussen?
succes
groetjes,Truus uit Drenthe

Shirley zei

Gefeliciteerd Agaath, en Carin bedankt voor het organiseren van deze give-away

sylvia zei

ha. leuk voor Ageeth, aan haar zeker goed besteed!!!