Privacy verklaring

zondag 1 december 2013

Fabrics and a give away

Gisteren op bezoek geweest bij vriendin Trees wat weer erg gezellig was. Van te voren gingen we eerst naar Corry van Atelier de Quiltsteek in Best, want het blauwe stof wat ik bestelt had was binnen gekomen. Nu heeft Corry zo'n mooie stofjes in haar winkel, dus werd er nog meer gekocht. Ze had stof binnen gekregen van Downtown Abbey en daar nam ik meteen een stuk van mee om eens te verwerken in een quilt, aangezien dit een favoriete tv serie van me is.

Yesterday we went to my friend Trees and we had a great time. Before we went to Corry from quiltshop de Quiltsteek in Best because my fabric arrived which I ordered. She has many more beautiful fabrics in her shop so I bought a bit more. I saw that she had the new fabric of Downtown Abbey, so I took a piece of that. Don't now for which quilt I'm going to use it, but I love that tv series.


Mijn dochter wilde graag een tafelloper voor op haar eetkamertafel in de kleuren zwart, licht en donkergrijs, paars/taupe en creme in de maat 180 x 30 cm. Corry had hele mooie stofjes liggen in die kleuren en deze zijn het geworden.

My daughter wanted a small tablecloth for her diner table in the colors black, light and dark grey, purple/taupe and creme in the size 70" x 11" (180 x 30 cm.) Corry had wonderful fabrics in these colors and these are the ones I bought.


Vorig jaar in december borduurde ik de Fairytale Advent Calendar van The Little Stitcher en verwerkte ze allemaal tot kleine ornamentjes. HIER (klik) kun je ze terug zien. Ook dit jaar komt ze met een mooi patroon; The Twelve Days of Christmas (klik). Het is inmiddels uitgeprint en de kleuren DMC liggen ook al klaar ;-) Ik ga ze niet verwerkten als ornament maar ik maak er 3 kussens mee, waarvoor ik gisteren meteen stof meebracht.

Last year I made the Fairytale Advent Calendar from The Little Stitcher and made them into little ornaments. HERE (click) you can see them. This year she designed another wonderful pattern; The Twelve Days of Christmas (click). I have printed the pattern and sorted out my fabric and threads ;-) I'm going to make 3 pillows with this patterns instead of ornaments. Yesterday I bought the fabric for the pillows.


December is ook de maand van cadeautjes en daarom een tijd voor een Give Away. Ik geef het patroon weg van het mini quiltje Repro, dat ik liet zien in mijn vorige bericht. Erbij een klein speldenkussen dat ik maakte van de 2 overgebleven blokjes.
Wie mee wil loten kan hier een reactie achterlaten, meer hoef je niet te doen. Zorg wel dat ik je kan bereiken, stuur me anders een email zodat ik je emailadres heb. Op vrijdag 6 december maak ik de winnaar bekend !

December is also a month of presents so I have a little Give Away. I'm going to give the quiltpattern of the mini quilt Repro away, you can see it in my previous post. I also include a little pincushion I made from the 2 blocks that were left over.
Who wants to join can say it in a reply, thats all. Besure I can reach you, otherwise send me an email with your email address. I announce the winner on Friday, december 6 !


41 opmerkingen:

Elza zei

Ha ha ik ben de eerste leuk.
Heel erg leuk om mee te doen met je weg gevertje.
Mooie maand om dat te doen.
Groetjes Elza.

sew.darn.quilt zei

I look forward to seeing the finished projects. The table cloth colours sound lovely =)
Thank you for the chance, cute chili peppers!

maria zei

Leuk....mooie stofjes.
Mooi gebaar Carine.
Groetjes
Maria

Ageeth Dorsman zei

Ja, ik doe heel graag mee! Laat ik zelfs deze stofjes al in huis hebben (in ieder geval een aantal ervan, zie ik, al is het in elke kleur mooi...). Heel lief gebaar van je! Fijn weekend nog verder en groetjes van Ageeth

Miny zei

Wat leuk, ik doe graag mee.

Groet Miny

Martine zei

Ik loot graag mee. Het lijkt me zo'n leuk patroon.
Groetjes Martine

Dolores zei

I too love Downton Abbey and am waiting for season 4 which begins in January in my part of the world. I do like the fabric you have chosen for your pillows.

MarianneD zei

Lief quiltje geworden! Succes met het borduren van de kussens,jou kennende lukt dat wel voor de kerst!Ik loot graag mee..je weet nooit...;-)
lieve groet,Marianne (ikorniquilt@hccnet.nl)

Ineke zei

Wat een prachtige stofjes heb je gekocht! En natuurlijk wil ik graag mee doen met zo'n leuke give away.

Liefs, Ineke

Leonie zei

Sjieke stofjes heb je gekocht voor de tafelloper. Mooi hoor!!
Ik doe graag mee met je give-away, leuk!
Groetjes, Leonie

Dear Jo zei

Wat een prachtige stoffen (vooral die voor je dochter). De kussentjes van The Little Stitcher heb ik ook gezien. Ze zijn zó leuk!!!! Maar ik kom zo langzamerhand helemaal in tijdnood. Dus maar niet gekocht :-((((
Ik doe graag mee aan je Give-Away, want dat quiltje is superleuk!
Groetjes, Jolanda

Lean zei

Leuk idee Carin, daar zal je vast iemand heel blij mee maken.

Groetjes, Lean

Carolien zei

Nou, daar doe ik graag aan mee, aan je give away, het ziet er zo leuk uit! Dank alvast voor de kans die je biedt!

Groet, Carolien

inge zei

hoi Carin, wat een leuke stofjes heb je gekocht! ik ben helemaal weg van de prachtige stofje voor de tafelloper! veel plezier ermee! groetjes uit Poperinge!

Anoniem zei

Dag Carin, wat een mooie Give Away! Hopelijk ben ik de winnares, wie weet! In ieder geval bedankt voor je blog die heel leuk is en veel ideeen geeft!Groetjes, Josine.lebbe.desguin@telenet.be

Inge zei

Wat een leuk patroon !
Ik wil graag meedoen
Groetjes Inge Brinkhuis

Annie Kingma zei

Hallo eindelijk je blog eens bezocht, op FB zag ik al mooie werkjes en stoffen, ook de gebreide sjaals helemaal mijn favoriet ook.
Ik ga je volgen, en kom zeker je blog weer bezoeken.
Met je weg geef actie doe ik graag mee.
Groetnis Annie

Noa zei

oh wat leuk een give away en het is een mooi quiltje gewoden

Kay zei

Your fabric and sewing plans will keep you busy, I can't wait to get some Downton Abbey fabric myself .Thank you for a lovely giveaway.
ks(dot)eyles(at)yahoo(dot)co(dot)uk

Sis Voorn zei

Leuke aankopen heb je gedaan !
Ben benieuwd naar de tafelloper voor je dochter....

Marguerite zei

Wat een prachtige stofjes laat je hier weer zien. En het patroontje lijkt met helemaal te gek om te maken.
Groetjes Marguerite

qm zei

Dat zijn leuke lapjes... Doe graag mee met je give away.
Grt Anneke

Saskia Smit zei

Wat een hoop mooie lapjes heb je daar bijelkaar gescoord. En graag doe ik mee. Ons kan geen speldekussen genoeg hebben, nietwaar?

Unknown zei

Hallo Carin,

Je hebt mooie stofjes gekocht. Ben benieuwd naar het eindresultaat van de tafelloper.
Ik doe graag mee aan je giveaway.

Groetjes,
Linda

Tania zei

Ooooh, wat leuk dat je dat patroon weg geeft!
Ik had het al helemaal zitten uitdokteren vanop de foto van je blog.
Als beginnend patchworker, leek me dit een niet te moeilijk patroon.
Dus jaaaaaa! Ik doe graag mee ;-)

De stofjes die je hebt gekocht, zijn trouwens prachtig!
Ik ben al benieuwd naar die tafelloper.

sandi s zei

I love your new fabrics. I love the show Downton Abbey also. I would love to win your pattern and pincushion.

Susan zei

Lovely new fabrics, I haven't seen the Downtown Abbey range. Lots of lovely stitching time in your new project.

quiltingmieke zei

piep

oh wat een mooie give away, en een supermooi patroontje, ik waag graag een kansje , het zou gelijk mijn maandagochtend in een ander daglicht stellen,.....knuf knuf en voor de winnaar veel plezier met je cadeau.

knuf mieke

ps. martinevanreet@telenet.be

sylvia zei

Heb je ornamentjes van vorig jaar nog even bekeken, maar vooral het verhaal erbij gelezen: wat een herinneringen, he?!
Je stoffen zijn mooi, leuk die Downtown Abbey, nooit eerder gezien! Veel plezier met borduren, het zal weer a la Carin mooi worden! Groetjes, Syl

sylvia zei

oh, PS, ik doe niet mee aan de verloting, hoor, ik heb nog zoveel liggen.....haha!!! Eerst maar eens de POP af, en de SBS en de ........enz...........;)
Maak maar lekker iemand anders blij!!

Anoniem zei

Dag Carin,
Leuk patroon, mooie stofjes heb je ervoor gebruikt.
Ik doe graag mee,

Hartelijke groet, Louise

AnitaS zei

Wat een mooie stofjes heb je gekocht. Ik doe graag mee met je give away.

jolanda zei

Mooie stofjes... ja wanneer je naar een quiltwinkel gaat, ga je toch weer voor de bijl hé? Moet de tafelloper nog af voor de kerst?
Je give-away is hartstikke leuk, maar ik laat het voorbijgaan. Heb een overbelaste arm en mag niet zoveel doen... en dat terwijl er al zoveel ligt te wachten *zucht*.

Jutta(quilt) zei

What a beautiful pattern, I would love to win it.
Jutta

Vlijtige Handjes zei

Heerlijk om tezien hoe jij ook geniet van de afwisseling van onze hobby.
Groetjes Anita

Gudrun zei

It´s a very nice pattern and I would be so happy to win it.
Gudrun

Melissa zei

Wow Caren! I love all the beautiful fabric you picked up!!! Especially the Downton Abbey one ;)

I'm pretty new to quilting and would love the chance to win your giveaway! Please count me in!

Melissa
stjohnsstitcher.blogspot.ca

christineschoon zei

Wat een leuke give-away! Je hebt zelf een leuk quiltje van het patroon gemaakt. Ik doe graag mee!

Karen in Breezy Point zei

That pin cushion is adorable! Love the fabrics you picked up-very pretty!

Anoniem zei

Een erg leuk patroon, zeker voor iemand die graag wil beginnen. Prachtig werk, ik lees hier graag. Groeten, Wil

Flickenstichlerin zei

Thank you Karen for the give away, I would love to participate.
flickenstichlerin.blogspot.com

Reply