Privacy verklaring

vrijdag 27 december 2013

Reindeer Stables

Ik loop achter met het borduren van de kersthuisjes, maar het 6e kersthuisje uit de Santa's Village serie van Country Cottage Needleworks is dan toch af. Ditmaal is het Reindeer Stables (Rendier Stallen) en op de middelste staldeur hangt de sleigh bell button (slee bel knoop.

I'm behind with stitching the christmas houses, but I manage to finish the 6th christmas house from the Santa's Village series from Country Cottage Needleworks. This time it the Reindeer Stables with on the middle door the sleigh bell button.


Verder hebben we weer een mooie kerst gehad. Op kerstavond zijn de kinderen geweest en traditie getrouw hebben we weer champion pasteitjes gegeten, een traditie die ik over heb genomen van mijn moeder. Op 1e kerstdag zijn we op en neer naar Haarlem gereden om kerst te vieren met schoonmoeder en de rest van de familie. De zus van Michiel had weer een heerlijke maaltijd bereidt. Van schoonmoeder kreeg ik nog een mooi boek cadeau ...

We had a wonderful christmas. On christmas eve the kids came over and as the tradition goes we eat little mushroom pies, a tradition my mother started when I was little. On the first christmas day we went to my mother-in-law and the rest of the amily. Michiel's sister made a delicious diner. From my mother-in-law I got a wonderful book as a present ...


Tweede kerstdag hebben we ons pap gehaald en we hebben 's avonds heerlijk samen gegeten. Als afsluiting gisteravond nog heerlijk genoten op tv van het concert van Andre Rieu met een schitterend optreden van Jermaine Jackson.
Van mijn zus kreeg ik trouwens vlak voor kerst nog een prachtige uilen das speld waar ik mijn gebreide sjaal mee vast kan zetten. Ik vind hem helemaal top !

The second christmas day (yes overhere we have two christmas days) my dad came and we eat together diner. Last night I enjoyed watching on tv a concert of Andre Rieu with a beautiful performance of Jermaine Jackson. 
Just before christmas I got from my sister a wonderful owl pin, I can pin it on my scarfs so that stays together. I just love it !


14 opmerkingen:

Birgitte aka Bietje zei

Ik had je Santa's Village al gemist. Dacht dat ie al klaar was.
Het boek kreeg ik met Sinterklaas. Het is al uit en het is echt heel leuk. Een echte Dan Brown.

Guusje, zei

Wat een mooi borduurwerk. En ach de achterstand haal je zo weer in. Het boek heb ik toevallig ook gekregen van de Kerstman en wat een mooie speld. Ik heb iets met uilen dus ik vind. Hem extra mooi.

Lida zei

Inderdaad een heerlijke kerst dus! Nu nagenieten en dan lekker lezen in dat gave boek! Je rendiertjes zijn echt schitterend geworden, groetjes
Lida

Kaisievic zei

Carin, sounds like a fantastic Christmas to me, Merry Christmas to you and your family.

Elza zei

Heerlijke dagen hebben jullie gehad, en prachtige cadeautjes.
Mooi borduurwerkje heb je weer gemaakt.
Groetjes en nog een gezellig weekend.
ELza.

Elisa zei

Wat een mooi werkje.

Michelle Ridgway zei

Your reindeer stable is so cute...lovely gifts Carin x

AnitaS zei

Dus een fijne kerst gehad. Leuk die kersthuisjes. Ik ben zelf met de maandhuisjes bezig. Die speld is prachtig.

Dear Jo zei

Wat een mooie stal!!!! Je bent weer verwend en met een paar fijne kerstdagen achter de rug kun je er weer even tegenaan, denk ik.
Groetjes, Jolanda

Justine zei

Love the reindeer stables. Your Christmas sounds lovely.

Julie zei

Your tree looks spectacular Carin.
I've just completed reindeer stables as well, only 6 more for us to stitch before next year.
Beautiful owl pin.

Erna zei

Dat zijn weer heerlijke dagen geweest, met veel verwennerij. Je rendier stal is schattig.
Liefs
Er x

Annie Kingma zei

Mooi zijn de kerst borduurtjes, Leuke speld ook.
Weer een mooi boek er bij, fijn dat de kerstdagen gezellig waren
Gaat altijd vlug deze dagen
Groetnis Annie

Tania zei

Wat een leuk borduurwerk. Je pin zal prachtig zijn op een sjaal.
Geniet van je boek, het is in de beste Dan Brown traditie, superspannend.