Privacy verklaring

zaterdag 25 oktober 2008

Kiekjes uit Haarlem

Ik had jullie nog een paar foto's beloofd van toen we 14 dagen geleden in Haarlem waren.
Op de zaterdag zijn we een stuk gaan wandelen op de oude vuilnisbelt die ze nu betrokken hebben bij het recreatiegebied Spaarnwoude. Hoe ze dit precies gedaan hebben weet ik niet maar de berg ziet er nu heel natuurlijk uit en past prima in het landschap.
Het was mooi zonnig weer en het leek wel of iedereen aan het zeilen was ...



Vanaf het hoogste punt had je een mooi gezicht over Haarlem


Op zondag zijn we naar de open dag geweest in de stadskweektuin in Haarlem. Het verbaast jullie misschien maar ik ben in al die tijd dat ik in Haarlem woonde (juni 2003 - augustus 2004) nooit daar geweest en dat terwijl het er zo mooi is.
Ik keek mijn ogen uit naar al dat moois en uiteraard een paar kiekjes gemaakt





Tot slot nog even deze, toen we vrijdagavond bij moeders aankwamen en ik daarna naar het toilet moest, vond ik deze op de scheurkalender bij moeders. Laat deze spreuk nu helemaal op ons slaan.


Gisteravond heb ik een stukje fruit geborduurd voor de kaarten RR7 van Ingrid. Haar thema was fruit en ik vond nog twee pruimen die wel op een lapje wilde staan.


Geen opmerkingen: