Privacy verklaring

dinsdag 21 oktober 2008

Autumn Joy vervolg ...

Wat hadden we toch een mooi weer afgelopen weekend, het zonnetje scheen prachtig en het was af en toe gewoon warm. We zijn naar het bos geweest op de zaterdag en zondag en het was puur genieten met al die verkleurde herfstbladeren. Later deze week zal ik daarvan nog een paar foto's laten zien.

Nu eerst mijn Autumn joy, hij schiet al flink op. De blokken heb ik inmiddels af en vandaag kan ik aan de borders beginnen. Er zitten behoorlijk wat stukjes op die ik moest appliceren maar dat vind ik erg leuk om te doen. Alleen met de eikenblaadjes had ik even wat problemen om die mooie rondingen te krijgen, maar ook dat lukte na een aantal keren proberen.
Ik doe dit op de needleturn applique manier en dat bevalt me prima. Sharon Schamber legt het heel goed uit in een video. Alleen gebruik ik geen lijm erbij. Klik HIER om de video te bekijken.


In de tuin hebben wij een callicarpa staan die momenteel weer volop paarse besjes draagt. Het leuke ervan is dat in tuinboeken en op internet over deze besjes geschreven wordt ... Vogels tonen geen enkele belangstelling voor deze bessen. De smaak is buitengewoon bitter.

Nou dan kennen ze onze tuin merels nog niet want die smullen er elke dag van. Ik heb maar snel een foto ervan genomen nu er de besjes nog aan zitten want de merels hebben de struik zo kaal gegeten.


Gistermorgen kom ik beneden en normaal komt Bowy me dan altijd begroeten maar deze morgen niet. Ik rond kijken waar hij was maar geen Bowy te zien, totdat ik eens goed naar de bank keek. Hij was schijnbaar onder de hondendeken gaan liggen want alleen zijn twee achterpootjes staken eruit.


Vanmorgen bij de post zat een 2e verjaardagskaart. Deze komt van Greet. Het was wel even schrikken hoor toen dat spook tevoorschijn kwam en kiehard naar me riep ... BOO !


Geen opmerkingen: