Privacy verklaring

maandag 28 mei 2012

No Idea ...

Nooit gedacht dat ik als fanatieke lezer nog eens zou zeggen dat ik nu wel even genoeg van lezen heb. Ik mis gewoon het spelen met lapjes en draadjes. En van berichten dat een tennis elleboog wel even kan duren wordt ik al niet veel vrolijker.

I never thought that I would say that I have enough of reading books. I just miss playing with my fabrics and threads. From messages that a tennis elbow can take awhile I can't be happy.

Als je steeds bezig bent met lapjes en draadjes dan heb je ook steeds genoeg stof om een logje te schrijven, maar nu ik amper iets mag doen raken de ideeën ook op. Waar kan ik over schrijven? De planten in de tuin groeien niet zo snel dat ik steeds iets nieuws kan laten zien.

When you are busy with fabrics and threads you have enough to write about, but now that I can't do much the ideas to write about something are gone. Where can I write about? The plants in the garden are growing to slow to show every time something new.


Dus vandaag maar eens in de oude doos gekeken om te zien of daar nog wat lag waarover ik nog niets geschreven heb. En warempel, daar zie ik iets. The Sampler Lady van Little House Needleworks. Ik begon hiermee in maart 2011 nadat ik House of a Needleworker (Too!) af had.

So today I looked in the old box to see if there was something lying that I haven't write about. And yes, there is something. The Sampler Lady from Little House Needleworks. I started this in march 2011 when I had finished House of a Needleworker (Too!)
Aangezien ze samen komen te hangen heb ik ook de kleuren van The Sampler Lady iets aangepast. Ik denk dat ik deze maar uit de doos laat en er elke dag een steekje of 10 aan verder borduur, dan is die voor de winter zeker af :-)

Because these two are going to hang together, I change the colors of The Sampler Lady a bit. I think I'm going to have this one on my table and try to stitch every day a stitch or 10, then I know I have finished it before the winter is started :-)


19 opmerkingen:

Elly's freubel hoekje zei

Heey Carin,
Wat ellendig voor je dat je een van je hobby's een beetje zat bent, en de andere niet kan doen
Ik weet mssch. een kleine oplossing
voor een paar uurtjes, en nee niet tennissen hihi
Kom op de koffie,je middag is zo om zonder je armen te belasten, we krijgen hem makkelijk vol gekletst met een bakkie ;o)))) mooie borduurtjes laat je weer zien
groetjes, Elly

gerrie zei

Oh Carin, wat vervelend is dat hè!!!
Ik tob ook zo met mijn rechterhand en pols, mooie borduurtjes zijn dat, op mijn blog, staan ze allebei,
heel veel groetjes en sterkte Gerrie.

Anoniem zei

mooie borduurtjes, wat goed dat je toch een oplossing zoekt,
fijne pinksterdag

Ria, zei

Ow, dat lijkt me een moeilijke opdracht, Carin. Maar 10 kruisjes per dag... aan zo iets leuks... Sterkte hoor, en beterschap. Merk je al vooruitgang?

Jennifer M. zei

Hi!

Love that pattern you are stitching. LHN patterns are some of my favorites. Your blog is lovely. I am a new follower. :)

Jen

Barb zei

Hi Carin,
ouch I know what Tennis Elbow feels like doing floristry encouraged a flare up now and then. A trip to the drs and cortisonne injection had it gone in 3 days usually. Hope yours gets better real soon.
Hope you manage to get a few stitches in sweetie , its so maddening when you cannot do these things we do.
Take care
Hugs
Barb

Tania zei

Arme Carin, ik hoop dat je snel weer de draad mag oppikken.

Dear Jo zei

Balen, joh!!! Ik doe het al drie maanden rustig aan na overbelasting tijdens de verhuizing van mijn zoon. Heel langzaam wordt het wel weer iets beter met schouders, nek, armen en handen. Ik mis het ook enorm om niet lekker vrij uit te kunnen handwerken. Ik leef met je mee en ik ben ook helemaal uitgelezen eigenlijk, maar je moet toch wat???? Steeds een paar steekjes of kruisjes werkt wel, hoor. Zo groeit alles toch steeds een beetje. Moed houden!!!!

Ansje zei

Echt balen Carin! Helaas ervaring met tenniselleboog. Heb een brace gebruikt. Dat hielp best wel.
Overbelasting in mijn werk (ziekenverzorgende).
Maar wat een dot van een borduurtje laat je weer zien. Past goed bij je. En 10 steekjes per dag is in elk geval iets:-)

Patty C. zei

Beautiful progress ;)

Fem zei

Vervelend Carin, misschien is een brace een optie, dan kun je toch weer wat vooruit.
Sterkte,
Groetjes, Fem

Ria zei

Ik kan me voorstellen dat dag in dag uit lezen op den duur wel eens verveelt. Wat goed dat je gelijdelijk aan je borduurtje weer oppakt hij is wel heel erg mooi.

Sterkte, ik hoop dat je snel vooruitgang voelt.
Ria

Lida zei

Voel helemaal met je mee, maar ja we moeten nu eenmaal even kalm aan doen en dus delen wij ons leed en misschien vind je nog veel mooie oude doos dingen! Groetjes en hou je taai,
Lida
P.S. Ben ook wel even uitgelezen!

Devon zei

Oh I sure do hope you heal quickly,,and I looked thru your blog and we like/read alot of the same books(amish). Your LHN's are looking so pretty..heres to stitching soon.
Devon

Miss T. zei

Troost zou ik zeggen, 2 jaar geleden was ik thuis na mijn 1ste knieoperatie had ik een slapende pink en vingers dat ik amper mijn borduurwerkje af kon krijgen. Daar zat ik dan NIETS te doen, gelukkig (wel ja na 4 maanden) is het over gegaan. Dus ik snap volledig wat je bedoelt. Soms heb je door al het ongemak ineens geen zin meer omdat je het fijne van de hobby niet meer kan.
In elk geval uw borduurtje ziet er prachtig uit en al gaat het maar met enkele steekjes het eindresultaat is wat telt! Goeie moed en lieve knuffel!
Miss t.

Elza zei

Wat is dat rot voor je dat je nu niet met je draadjes en lapjes mag spelen.
Doe af en toe maar heel voorzichtig wat steekjes dan komt het wel goed.
Sterkte ermee en groetjes ELza.

Anoniem zei

Normally I do not read article on blogs, but I would like to say that this write-up very forced me to try and do it! Your writing style has been surprised me. Thanks, quite nice post.

Petites xxx et Cie zei

Hope you will feel better soon, to stitch more! Love too much "home of a needleworker" and your Sampler Lady is coming nicely.
Take care my Dear,
Bisxxx

Marion zei

Carin wat vervelend voor je. Ik hoop dat het snel over is. Elke dag een paar steekjes doen dat geeft toch net even een ander gevoel.
Lieve groetjes van Marion