Privacy verklaring

dinsdag 29 juli 2008

Kijk eens wat ik heb gekregen

Ja kijk maar eens goed, ik heb afgelopen week een regenboogkussen mogen ontvangen. Helemaal voor mij.
En wat hebben de dames die eraan meegewerkt hebben (Kitty, Anne, Diana, Corien en Siobhan) een perfect thema gekozen, hoe wisten jullie dat ?  Dames ontzettend bedankt, ik ben er super blij mee !


Voor wie het nog niet weet, enkele weken geleden had ik besloten om het project de regenboogkussens, wat Michiel en ik opgestart hadden in oktober 2006,  over te doen aan iemand anders die het nu gaat voortzetten.
Ik kreeg namelijk steeds meer last van mijn knieën als ik achter de naaimachine zat en elk kussen wat ik in elkaar moest zetten werd steeds meer een marteling.
Na een rondvraag op de groep was daar Siobhan die graag het project wilde voortzetten en zoals jullie hierboven aan de foto kunnen zien, kussens maken kan ze !
Na wat weekjes van veel geregel i.v.m. domeinnaam en dergelijke is het project nu van haar en ik weet zeker dat ook zij weer veel mensen een steuntje in de rug gaat geven met de regenboogkussens.

Siobhan had in het geheim een paar mensen gemaild die het langst lid waren van de groep met de vraag of ze aan een kussen voor mij wilde meewerken en jullie zien het resultaat. Het is niet een bedank kussen voor wat ik steeds voor de regenboogkussens heb gedaan (want daar zijn de regenboogkussens niet voor) maar echt een kussen als steuntje in de rug, voor wat me de laatste tijd voor mijn kiezen is gekomen en ook steeds de trubbels die opspelen i.v.m de fibromyalgie.

Ik vind het super en ben er echt heel blij mee en hij staat nu op de stoel zodat ik telkens als ik er langs loopt, even dit kussen kan "aaien".

Uiteraard heeft Michiel ook een foto van mij gemaakt MET kussen in de tuin en jullie zien wel aan mijn gezicht dat ik er heel blij mee ben. Oja, Siobhan had er ook nog een mini bezempje bijgedaan.


Geen opmerkingen: