Privacy verklaring

donderdag 24 juli 2008

An angels story

Wie kent deze quilt onderhand niet ... An Angels Story van Anni Downs


Net als vele andere quiltsters vind ik deze geweldig en het duurde dan ook niet lang of ik was ook overstag . Het was nog niet zo gemakkelijk om aan dit boek te komen. Op een paar plaatsen hier in Nederland was het te koop maar erg duur.
Ik was daarom ook op zoek gegaan naar een buitenlandse internetwinkel waar hij een stuk goedkoper zou zijn en die vond ik, Sweetwattle uit Australië.
Normaal duurt het een dag of 10 voor een bestelling uit Australië er is, maar mijn boek bleef maar liefst 1 maand uit. Gelukkig kwam het toch goed aan en sindsdien geniet ik bijna elke dag van dit mooie boek.
Zo ook vandaag ... een mooie dag met volop zonneschijn dus heerlijk buiten zitten in de schaduw met dit boek op schoot.

en alvast bedenken in welke kleuren ik hem/haar wil gaan maken (ik weet nog steeds niet of een quilt nu mannelijk of vrouwelijk is ). Op vele weblogs zie ik al vorderingen verschijnen van deze quilt en iedereen gebruikt andere kleuren. Zo kan ik wel alvast genoeg ideeën opdoen.
Als de quilt klaar is dan komt hij te hangen op onze meditatie kamer. Dat duurt nog wel een tijdje hoor want ik ben er nog niet eens aan begonnen, eerst wil ik nog een paar andere dingen afgemaakt hebben maar tot die tijd, heerlijk wegdromen over welke stofjes ik ga gebruiken.
Zo en nu ga ik terug naar de tuin, neem een kop koffie mee, het boek ligt er al en lekker genieten van dit mooie weer en de heerlijke warme zon.


Geen opmerkingen: