Privacy verklaring

zaterdag 5 juli 2008

Foto mozaïek

Deze foto wil ik jullie niet onthouden, Bowy op de bank heerlijk liggend op MIJN quilt.


Dit ben ik al op een aantal logs tegen gekomen en ik wilde het ook uit proberen.
Mijn foto mozaïek ziet er als volgt uit.


Wil je er ook een maken ?
Het gaat als volgt:

    typ je antwoord op elke vraag hier beneden in Flickr Search.
    gebruik alleen de eerste pagina en kies een afbeelding.
    Kopieër en plak de urls voor de afbeeldingen in fd's mosaic maker.

De vragen:
1. What is your first name? Carin
2. What is your favorite food? pizza
3. What highschool did you go to? huishoudschool
4. What is your favorite colour? autumn colors
5. Who is your celebrity crush? Robbie Williams
6. Favorite drink? coffee
7. Dream vacation? Scotland
8. Favorite dessert? nut icecream
9. What do you want to be when you grow up? a good witch
10. Who/what do you love most in life? my husband and kids/nature
11. One word to describe you: nuts
12. Your flickr name: none

Dit was het weer voor vandaag ... tot de volgende keer !



Geen opmerkingen: