Privacy verklaring

dinsdag 17 oktober 2006

Halloween exchange

Afgelopen vrijdag was het dan zover ... ik mocht mijn halloween kussen wat ik voor de halloween exchange gemaakt had op de post doen naar Cindy. Het was een exchange die we hadden op een borduurgroep en zoals elke keer weer bij een exchange is het zoeken naar een leuk patroon waarvan je hoopt dat de ontvangster het ook leuk vindt.
Ik ben wel even zoet geweest met het zoeken naar een leuk patroon maar telkens weer kwam ik bij hetzelfde patroon uit ... Archie in halloweenkostuum. Ik vind het zelf zo'n een leuk patroon en ook zeer kleurrijk, wat ook nog eens prima paste bij het pompoenenstof wat ik gekocht had om er een kussen van te maken.


Gisteren liet Cindy weten dat ze het kussen ontvangen had en er blij mee was dus nu kan ik het hier ook laten zien ...




Afgelopen zondag waren we met de hondje naar het bos geweest, het was zo ontzettend mooi weer en de honden genoten in het bos. We namen nu een ander gedeelte waar een grote visvijver lag en je raad het al ... de honden zagen het water en hopla ... zo erin natuurlijk.


Het viel me op dat er in het gedeelte waar we dit keer liepen we geen paddestoelen zagen staan, maar goed ... we genoten evengoed van de wandeling en Michiel leiden ons weer door een stuk waar je het pad moest zoeken. ik was blij dat ik een lange broek aan had anders had ik vol brandnetelblaren gezeten.  Gelukkig kwam aan dit onherbergzaam stukje snel een eind en zagen we een goed bewandelbaar pad. Net toen we erop liepen viel mijn oog ineens op deze  .... stuifzwam ? ik weet niet wat voor naam hij heeft maar ik vond hem wel erg apart.


Geen opmerkingen: