Privacy verklaring

zaterdag 30 september 2006

Weer een troostquiltlapje af

Gisteren weer even geborduurd. Ik had me voor twee troostquiltlapjes opgegeven want ik zag dat er twee spoedquilts aangevraagd waren, dus daar maak ik dan even tijd voor. Meer over de troostquilts kun je lezen op http://www.troostquilts.nl
Dit lapje is voor de Jan-quilt en het thema was tuin/natuur. Ik kwam dit patroon tegen in de Q&E 126 en vond het gelijk een echt tuinierspatroon. Gisteren eraan begonnen en nu is hij klaar.


Inmiddels ben ik al aan het volgende troostquiltlapje begonnen met een kindermotief want die quilt is voor een baby bestemd.  Een tijdje terug was ook de Mickey quilt klaar en inmiddels overhandigd. De mickey in de 2e rij helemaal links (met honkbalknuppel) heb ik geborduurd en Michiel heeft de mickey met trein geborduurd (bovenste rij helemaal links). Zo is hij geworden ...


Van de week hadden we een andere weg genomen door "ons" bos en moesten op bepaalde stukken door zeer hoog gras. Je moest wel uit kijken want hier en daar lagen kleine beekjes die je niet zag. Oppassen dus ! Op deze foto in het midden zie je amper het bruggetje waar je over heen moest.


Verder heb ik nog een paar leuke foto's gemaakt van paddestoelen die ik tegen kwam. Ik blijf ze mooi vinden ...





Geen opmerkingen: