Privacy verklaring

dinsdag 26 september 2006

Regendans

Zondag zijn we weer naar "ons" bos geweest om heerlijk te wandelen met onze honden. Fijn om te doen, zeker nu het weer nog zo lekker is. Hoewel we in de winter er ook vaak te vinden zijn, eigenlijk het hele jaar door behalve in juni-juli-augustus want dan wordt je lek gestoken door de muggen daar. Op mijn weg door het bos zag ik boom staan die bekleed is met zwammen.


Een stukje verderop ligt het meertje waar de honden graag in zwemmen ...


Nu het herfst wordt zie je overal mooie spinnen zitten, de een met een nog mooier web dan de andere (en dat zegt iemand die eigenlijk helemaal niet van spinnen houd). Op deze foto in het midden zie je de spin zitten, het lijkt net of hij helemaal wit is alsook zijn web, maar dat zal vast van de flits komen.


Midden in het bos ligt een veld van gras waar wel eens koeien staan. Die stonden er nu niet en gingen er eens kijken of hier nog iets te zien was. Het gras was zo hoog dat je de honden amper kon zien. Op de foto lijkt het net of Michiel een of andere regendans aan het uit voeren is, maar hij zwaaide op dat moment net met zijn armen om de honden mijn kant uit te laten rennen.


De afgelopen dagen heb ik niet geborduurd maar ben druk bezig om alle lapjes aan elkaar te zetten voor de heksenquilt. Er komen 5 rijen van 4 blokken, dus 20 blokken in totaal waarvan ik er nu 10 af heb. Ik heb de blokken iets anders ingedeeld als op het patroon omdat ik het zo mooier vond. Volgende week hoop ik alle blokken af te hebben zodat ik ze aan elkaar kan gaan maken.


Close-up van een van de blokken ...


Geen opmerkingen: