Privacy verklaring

dinsdag 12 september 2006

Nog meer heksen

Gisteren kreeg ik bericht dat de andere heksen/halloween stofjes vandaag op de post gaan, dus ik verwacht ze begin komende week. Hoewel ... ik heb ook al eens post vanuit Amerika gekregen die al op de 4e dag aankwam, dus het zou ook zomaar eens kunnen zijn dat ze er al voor het weekend zijn. We wachten maar geduldig af... hoe moeilijk dat ook is.
De stofjes van de heksenquilt (uit mijn vorig berichtje) zijn gisteren op de post gegaan, dus de postbode krijgt het nog druk.
De stofjes die vandaag gaan vliegen (tja dat heb je met airmail) zijn een panel, vol verschillende heksen met daarbij twee andere bijpassende stofjes waar ik de rand van ga maken. Ik krijg het er maar druk mee de komende tijd.
Dit is het panel ...


En dit de twee bijpassende stofjes ...



Verder kwam vandaag met de post deel 6 alweer van de Engelse mysterie, ik loop hier hopeloos mee achter. Ik moet deel 4 en 5 nog maken . maar goed ... die ga ik binnenkort maken. Afgelopen maand had Carol (die de mysterie organiseert) een prijsvraag op het forum geplaatst voor al diegene die aan de mysterie mee doen. Het ging erom of je de laatste zin kon raden van het te borduren gedicht, de eerste 3 zinnen waren ...

My needle and thread
with you I share
as each stitch I cross
.............

Ik was van alles aan het bedenken wat die laatste zin kon zijn en had een aantal ervan op het forum geplaatst. Michiel maakte er ook een en die laatste zin bij hem was .... grows my despair.
Ik plaatste die zin van Michiel ook op het forum met de woorden dat Michiel die verzonnen had, Carol kwam niet meer bij van het lachen maar vertelde dat de zin helaas niet goed was.
Toen de maand om was bleek niemand de laatste zin geraden te hebben, hoewel er wel twee mensen heel dichtbij waren. Ze kregen een mooie prijs toegestuurd van Carol. Tot mijn verbazing las ik ook dat ze Michiels antwoord ontzettend leuk gevonden had en hem een troostprijs zou sturen, ze wist dat hij ook borduurt en ze zou wat leuks voor hem vinden.
Toen vandaag de envelop met het 6e deel op de deurmat viel, zat er inderdaad een mooi pakje bij met Michiels naam erop. Ik legde het op tafel en was best nieuwsgierig wat Carol er voor hem ingedaan had, maar wachtte netjes tot Michiel thuis was van het werk en gaf het hem toen. Er kwam heel mooi borduurstof uit met hele leuke buttons van Mill Hill en een mooi patroon van Carol zelf.


Ook kwam er nog ontzettend mooi borduurgaren te voorschijn ...


Dit was dus een ontzettend leuk cadeau wat Carol naar Michiel gestuurd had en Michiel zei al ... zo nu kan ik ook eens hardanger gaan proberen want ik heb nu mijn eigen stof en garen ervoor .
 Oja ... de laatste zin van het gedicht moest zijn ... with loving care.

Geen opmerkingen: