Privacy verklaring

dinsdag 19 september 2006

Leuke post

Wat een leuke post had ik vandaag allemaal ... ik voelde me even jarig maar dat duurt nog ruim 1 maand. Mijn twee bestellingen uit Amerika kwamen vandaag, de heksenpanel met twee bijpassende stofjes (te zien in het bericht van 12 sept.) en het stof voor de heksenquilt met patroon (te zien in bericht van 8 sept.). In het echt zijn de stoffen nog mooier en mijn handen kriebelen al om te beginnen.
Verder viel vandaag ook de RR 2 in de brievenbus die een jaar geleden startte op een borduurgroep. Ik had gekozen voor patroontjes van Country Companions want die blijf ik leuk vinden. De bedoeling is dat ik elk motief los ga knippen van de lap en ga verwerken in een quilt.
Tineke, Yoc, Mylene, Veronique, Harriëtte, Renate en Joke (die er zelfs 2 op borduurde omdat iemand anders uitviel) ... bedankt voor het borduren op deze RR lap. Ik vind hem FANTASTISCH geworden.


De afgelopen tijd heb ik niet zoveel laten zien wat betreft het borduren, dit kwam omdat ik met een aantal FBI projecten bezig was die inmiddels wel klaar zijn. De meeste kan ik nog niet laten zien omdat de ontvangster het nog niet gekregen heeft.
Een FBI project was de verjaardags exchange, dit houdt in dat je voor 1 iemand iets borduurt voor haar verjaardag en er dan een cadeau bij koopt voor een vooraf afgesproken bedrag. Ik had Diana voor de verjaardags exchange en ik had al in de files, op de borduurgroep waar het georganiseerd werd, gelezen dat ze hield van sneeuwpoppen en halloween, dus toen moest ik op zoek naar een passend patroon. Nu had ik een leuk patroon waarin halloween en een sneeuwpop in voor kwam dus mijn keuze was zo bepaald.
Toen ik het af had heb ik het afgewerkt met een zwart stofje waar oranje spinnenwebben op staan.


Ook las ik in de files dat ze hield van borduurgaren en borduurstof, dus ik kocht wat verschillende soorten borduurgaren (strengen DMC, handgeverfd garen en chinese zijde) en borduurstof (2 soorten jobelan en borduurband), verder kocht ik er nog een aantal charms bij, 2 lapjes stof om te gebruiken bij het quilten en een pakketje om kerstkaarten te maken.


Uit Diana's reactie begreep ik dat ze alles even leuk vond. Een pak van mijn hart want ik blijf het moeilijk vinden om iets te maken voor een ander in de hoop dat het ook haar smaak dan is.

=======

De afgelopen dagen heb ik het forever friend beertje afgemaakt voor de RR 10 van Ingrid. Ik heb gekozen voor dit patroon omdat ik het erg leuk vind en héééél erg rose, wat ik mooi vind bij de forever friends beertjes.


Geen opmerkingen: