Privacy verklaring

woensdag 5 augustus 2009

Country calender augustus

Afgelopen zaterdag kon je weer het nieuwe maand patroontje downloaden bij Ellie's quiltplace. De afgelopen 3 maanden heb ik het niet gemaakt wegens tijdgebrek en problemen met mijn handen.
Aangezien dat nu al een stuk beter is, moest ik natuurlijk het quiltje deze maand wel maken zodat de juiste maand quilt weer in de keuken hangt.

Augustus is voor mij een maand vol bonte kleuren die terug te zien zijn in de bloemen en zodoende koos ik ook een flink gekleurd lapje om het quiltje af te werken. De zomer straalt er vanaf.


Afgelopen maandag ook naar de tandarts geweest die mij mijn 6 voortanden (boven) getrokken heeft. Mijn tandvlees was de laatste maanden steeds aan het ontsteken wat oversloeg op mijn tanden waarvan de wortels aan het ontsteken waren en nu helemaal los kwamen te staan. De tandarts vertelde dat veel patiënten die fibromyalgie hebben hier last van hebben.
De week ervoor had ik al moeten happen voor een prothese van 6 voortanden en die was maandag klaar, dus na het trekken van de tanden (niet geheel zonder pijn doordat de verdoving niet geheel de ontstekingen verdooft) kon de prothese gelijk in.
Op dinsdag terug om te zien hoe het zat en of de wonden nog bloeden. Dit bleek niet het geval. Wel loop ik er nu bij als een hamster met dikke wangen. Dit komt omdat de hoektanden lange wortels hebben en dat doortrekt in de wangen. Hij heeft me een spoelmiddel meegegeven wat ik 2x daags moet gebruiken. Daarnaast slik ik nu volop paracetamol om de ontstekingen niet teveel te voelen.
Vrijdag moet ik weer terug om te kijken of ik geen drukpunten heb... plekken waar het gebit eventueel zeer doet.

Geen opmerkingen: