Privacy verklaring

zaterdag 22 augustus 2009

Nearly insane OF just plain nuts

Zal ik of zal ik niet, dacht ik steeds als ik de quilt nearly insane zag bij sommige bloggers. De blokken bestaan uit wel heel veel deeltjes en het zal me niet verbazen als sommige quiltsters er inderdaad insane van zijn geworden.
Wie begint er ook aan zoiets ? Er is zelfs een blok bij dat bestaat uit 229 stukjes, ja dat lees je goed.
Toch kruipt het bloed ... je kent het gezegde vast wel.

Op ebay kwam ik het boek weer tegen en eventjes dacht ik: zal ik of zal ik niet.
Wie weet is het straks wel uit de handel en dan zou ik er spijt van krijgen dat ik het boek niet had zo redeneerde ik. Dus toch maar besteld . Ook zag ik dat dezelfde verkoper het boek: Just plain nuts had van dezelfde ontwerpster en omdat het in dezelfde flatrate envelop kon heb ik dat erbij besteld want die quilt is net zo leuk als de Nearly insane. Tja als je toch bezig bent nietwaar?

Vandaag kwamen de boeken al binnen (maandag op de post gegaan in Amerika) en ik moet je eerlijk bekennen, ze zijn GEWELDIG ! Ik heb er geen spijt van.
Natuurlijk begin ik nog niet hieraan want wil eerst een paar andere quilts afmaken, maar in elk geval heb ik nu de boeken en die pakt niemand me meer af. Kan ik af en toe al genieten als ik door de boeken blader.


Geen opmerkingen: