Privacy verklaring

donderdag 27 augustus 2009

Terug naar fysio

Een paar dagen terug merkte ik dat de duizeligheid van een half jaar terug, steeds een paar keer per dag terug kwam. Afgelopen november ben ik daarvoor naar de fysio geweest omdat er volgens haar een zenuw bekneld zat in mijn nek. Na vele behandelingen was dit over tot ... een paar dagen terug dus.
Ik heb het nog aangekeken tot vandaag maar het blijft, dus ik heb de fysio opnieuw gebeld en ik kan vanmiddag om half 6 al terecht voor nieuwe behandelingen.

=======

Op het forum van Kat, kraai en ketel kon je je opgeven voor een exchange. Je maakt (of koopt) dan iets voor iemand waarvan je denkt dat dat bij diegene past. 
Ik maakte voor mijn partner dit zakje waar ik een pentagram op borduurde en kocht er een mineraal steen bij waarvan ik vond dat die bij diegene paste.



Vandaag ontving ik mijn pakje van Laura die mijn naam toegewezen had gekregen en zij had voor mij dit uitgekozen.



Geen opmerkingen: