Privacy verklaring

maandag 23 februari 2009

Fairy sweet blok 6

Blok 6 bestaat uit 20 stukjes en daarin zit een mooi rozenstofje. De driehoekjes deden mij denken aan weg spattende regendruppels. De naam van dit blok is dan ook: Regendruppels.

Block 6 consists of 20 pieces and it has a beautiful rose fabric. The triangles reminded me of splashing raindrops. The name of this block is: Raindrops.


Regendruppels

De regen valt heel gestaag,
en daarom vliegt het elfje traag.
Want door de druppels die haar pakken,
gaan haar vleugels steeds meer plakken.
©Cazwa 2009

~~~~

Raindrops

The rain falls very steadily,
and therefore the fairy flies slowly.
Because by the drops that take her,
her wings are sticking more and more.
©Cazwa 2009


For my English readers:
Each block of the Fairy Sweet quilt gets his own name and its own little poem with a fairy theme, written by Michiel en me. We wrote these poems in Dutch in rhyme, which gets lost in translation but I hope you still enjoy them.

=======

Tussendoor het me nog steeds niet echt lekker voelen en het weer opnieuw uitproberen van nieuwe medicijnen tegen de hogebloeddruk heb ik soms gewerkt aan mijn website. Hij is nog lang niet af hoor, maar er staan toch alweer wat dingetjes op.
Verder is hier in Limburg de carnavalsgekte uit gebroken. Ik zelf ben helemaal niet dol op carnaval en ga niet eens naar de optocht kijken die vanmiddag in het dorp rond trekt. Toch ben ik een geboren en getogen Limburger maar dit volksfeest is aan mij niet besteed.

Geen opmerkingen: