Privacy verklaring

maandag 2 februari 2009

Country Calender february

Gisteravond Imbolc gevierd, Michiel had het hele ritueel in elkaar gedraaid en we hebben oa. zaadjes gezaaid in een klein kasje en ook hebben we een Bridgid's cross (zie vorig logje) gemaakt, wat ik persoonlijk best moeilijk vond. Het liet steeds aan alle kanten los maar op een gegeven moment bleef hij toch goed zitten.
Michiel had van te voren heerlijke cake gebakken en als drank had hij elfenwijn gemaakt (kan op meerdere manieren maar hij had hem gemaakt met melk, anijs en honing).

Vanmiddag naar mijn zus geweest die jarig was en ik heb haar de stitcherie gegeven die ik voor haar gemaakt had met de boeddha erop. Ze vond hem erg mooi en krijgt een speciaal plekje. Foto volgt van de week.

Vanavond heb ik het 2e deel gemaakt van de Country Calender die Ellen van Ellie's Quiltplace organiseert. Ditmaal stond de kalender in het teken van liefde/valentijn dus hartjes !


Ik heb hem vrij intensief doorgequilt zodat het net lijkt of de hartjes er bovenop liggen. In het midden heb ik een hartjes charm bevestigd.


Geen opmerkingen: