Privacy verklaring

dinsdag 10 februari 2009

Fairy sweet blok 3

En dan blok 3 alweer, het gaat erg lekker. Dit blok was dan ook super snel klaar omdat het maar uit 10 stukjes bestaat. De naam van dit blok: Vliegen.

And then block 3 again, it is going very well. This block was therefore super fast ready because it consists of 10 pieces. The name of this block: Flying.


Vliegen

Als een hele lichte zucht,
vliegen elfjes door de lucht.
Met hun vleugeltjes zo teer,
vliegen zij daar heen en weer.
©Cazwa 2009

~~~~

Flying

Like a very slight sigh,
flying fairies through the air.
With their wings so delicate,
they fly back and forth.
 ©Cazwa 2009


For my English readers:
Each block of the Fairy Sweet quilt gets his own name and its own little poem with a fairy theme, written by Michiel en me. We wrote these poems in Dutch in rhyme, which gets lost in translation but I hope you still enjoy them.

=======

Ook zal dit even een laatste logje zijn, want ik moet mijn pc weg brengen. Er moet meer geheugen bij komen want hij loop ontzettend traag en komt regelmatig (zoals de pc me laat zien) geheugen tekort.
De pc zal een dag of 2 weg zijn mits de geheugenkaarten op voorraad zijn, anders zal het wat langer duren. Wat zal ik veel tijd overhouden zonder een pc in huis, kan ik misschien ook veel laten zien als hij weer terug is. Hopenlijk kan ik hem vandaag al wegbrengen en anders morgen, straks eens even bellen met de man die er geheugen bij gaat zetten.

Na al enkele weken de griep onder de leden te hebben bij Michiel en mij, begint het bij Michiel nu door te zetten lijkt wel. Hij heeft zich vandaag ziek gemeld, het slaat bij hem gelijk op zijn darmen dus je kunt je voorstellen waar hij veel van zijn tijd doorbrengt.

Geen opmerkingen: