Privacy verklaring

woensdag 18 december 2019

Our local library

En? Durf jij het aan? vroeg onze bibliotheek.
NATUURLIJK, zoiets is toch geweldig. Vanmiddag keek ik welke zakken er allemaal stonden en meteen sprong er een voor mij uit met de aanwijzingen: Landgoed, Schots eiland, imker.
Thuis gekomen meteen gekeken en het is een boek van een van mijn favorieten schrijfsters: Laura Frantz, Author met het boek De bijenkoningin. Dat wordt heerlijk lezen met de kerst !

And? Do you dare? asked the library (blind date with a book).
OF COURSE, I love such things. This afternoon I checked which bags were all there and one of them immediately jumped out with the clues: Estate, Scottish island, beekeeper.
When I got home I immediately looked at what book was inside the bag and it is a book by one of my favorite writers: Laura Frantz, Author with the book A Bound Heart. That will be a wonderful reading at Christmas!




Ook kreeg ik gisteren een email waarin stond dat ik een van de gelukkige winnaars van de Kookboekenweek-winactie was. De bibliotheek had enkele weken geleden een recepten wedstrijd gehouden. Als je je favorieten recept op stuurde, dan kreeg je sowieso een boekje met alle aangeleverde recepten. Dat op zich vond ik al ontzettend leuk, maar mijn verbazing was groot dat ik een van de gelukkige winnaars was die een mooie broodplank gewonnen had. Ben er super blij mee.

I also received an email yesterday stating that I was one of the lucky winners of the Cookbook Week Competition. The library had held a recipe competition a few weeks ago. If you sent your favorite recipe, you would receive a booklet with all the recipes supplied. That in itself was great fun, but I was very surprised that I was one of the lucky winners who had won a nice bread board. I am super happy with it.




4 opmerkingen:

Kate zei

Well done, you!!

Ineke zei

Gefeliciteerd met je prijs. En veel leesplezier!

Marion van de Sande zei

Wat leuk, die plank!

Zeg, maar ik was er gisterenmiddag even en bij mijn bieb stonden die zakken ook. Was je nou bij mij tegenover in de bieb??

Coby Breitner zei

Jeetje wat een leuke actie van de bieb zeg, ik zou ook voor die verrassings tekst zijn gegaan. En dan ook nog winnen met een recept helemaal geweldig! Je begrijpt ik kijk alweer uit naar januari waarin jij altijd je boeken van afgelopen jaar beschrijft, maar ik vermoed dat het dit jaar wel iets later zal zijn dan voorgaande jaren.