Privacy verklaring

dinsdag 28 april 2009

Gewoon mooi

Vandaag niets over quilten maar gewoon een paar mooie woorden (met vertederende plaatjes) in het Engels die ik doorgestuurd kreeg van iemand in een email.
Quilten ligt weer een paar dagen stil want mijn handen willen weer niet, ik heb enorm last ervan mede door het vochtige weer. Daardoor gaat het quilten niet goed, de naald kan ik amper vasthouden want het heel vervelend maakt.
Om mijn handen toch iets te laten doen (anders worden ze stijf), speel ik maar een paar online spelletjes, ach je moet iets nietwaar?
Maar goed ... ik zou nog iets moois neerschrijven wat ik doorgestuurd heb gekregen.

How to get through life

Sleep as much as you can


Read books that you enjoy


Play with simple things


Do whatever you want - whenever you want


Look  for affection when you need it


Get serious once in a while


Forget about diets


Show some affection


Get angry once in a while


Change your looks


Above all, be happy, regardless of what
your challenge may be ...

Have a great life

May your troubles be less,
your blessings more,
and may nothing but happiness
come through your door.

Geen opmerkingen: