Privacy verklaring

maandag 20 april 2009

DJ blok 27 en 3 jarig bestaan

Gisteren mijn 27e  blokje gemaakt van de Dear Jane, nog 54 te gaan om alle 81 blokjes af te hebben voor de quilt.
Dit blokje was C10 - Patriot's Lantern en je ziet er inderdaad wel een lantaarn in. Het blok bestaat uit 37 stukjes en was toch meer werk dan ik dacht. Maar gelukkig is hij weer klaar en kan ik een nieuw nummertje gaan trekken voor het volgende blokje. Dit blok had Michiel gekozen, nu ben ik weer aan de beurt.


En dan nu de mop van de dag .....
Lees ik net bij Yvonne op haar weblog dat ze een feestje heeft. Haar weblog bestaat namelijk 3 jaar en dat is een feestje waard. Op hetzelfde moment dat ik dat lees beginnen er (heel ver achterin) alarmbellen te rinkelen in mijn hoofd, want waarom komt die maand april me zo bekend voor. Natuurlijk ga ik als een speer naar mijn eigen weblog en wat denk je, die bestond vorige week (5 april) 3 jaar. Helemaal VERGETEN.
Awel, misschien denk ik er volgend jaar aan. Ik ga in elk geval vrolijk door met mijn weblog want ik beleef er nog altijd evenveel plezier aan als 3 jaar geleden toen ik ermee begon.


Geen opmerkingen: