Privacy verklaring

zondag 29 november 2020

Vestingmuis Kerstman

Helga van de Vestingsmuizen gaf ons 10 dagen lang elke keer een stukje om deze super leuke Kerstmuis te haken. Alle patroon delen kun je vinden op haar website.

Helga from Vestingsmuizen gave us a piece each time for 10 days to crochet this super cute Christmas mouse. All pattern parts can be found on her website, unfortunately only in Dutch.


Aan de Advent thee kalender van petekind Amy hing een envelopje met de datum van vandaag. Dus dat eerst geopend vanmorgen en deze briefjes zaten erin. Geweldig, ze weet ik hou van kaarsen aan te steken met Advent.

On the Advent tea calendar of godchild Amy, an envelope with today's date hung. So I opened that first this morning and these notes was in there. Great, she knows I love to light candles with Advent.


Daarna cadeau 1 geopend, tenslotte is het de eerste advent zondag vandaag en kijk eens wat ze gemaakt heeft. Een pot beschreven en getekend met een theelichtje erin. Wat een leuke tekst en grappige tekeningen, super !!!  Die ga ik vandaag aansteken.

Then I opened gift 1, because it is the first Advent Sunday today and see what she made. A pot with writing and drawnings with a tea light in it. What a nice text and funny drawings, wonderful !!! I'm going to light it today.




Als het goed is komt morgen ook het patroon uit op Ravelry van de Radvent wrap van Ambah O'Brien en kan ik alles klaar gaan leggen voor dinsdag, zodat ik dan meteen kan beginnen met de 1e kleur.

If all goes well tomorrow the pattern will also be released on Ravelry for the Radvent wrap of Ambah O'Brien and I can prepare everything for Tuesday, so that I can start immediately with the 1st color.

4 opmerkingen:

Flickenstichlerin zei

Cute Christmas mouse and what a nice candel gift.

Coby Breitner zei

Wat superlief van je petekind he, iedereen wil toch zijn lichtje aansteken op 1e Advent.
Ondanks alle maatregelen moeten wij het met ons eigen gezin maar gezellig maken toch.
Ergens komt het nu goed uit dat je dochter met gezin bij je inwoont, nu behoren zij al tot het gezin en mag je nog steeds ontvangen. Gaat het goed met de zwangerschap?
Groetjes en liefs Coby

jolanda zei

Wat lief dat lichtje dat je gekregen hebt! Zo begint de gezelligheid rondom kerst al vroeg hé? Die kerstmuis is ook enig! Ik heb ooit 1 zo'n Dickensmuis gehaakt... die heb jij volgens mij ook of vergis ik me? Maar deze past daar natuurlijk heel goed bij (als hij tenminste dezelfde grootte heeft)

Mary - Lecoeurceltique zei

Your finished mouse is so cute.