Privacy verklaring

dinsdag 1 december 2020

Advent day 1

Vandaag is het 1 december en mag ik beginnen met het openen van mijn advent kalenders. Ik ben razend nieuwsgierig naar wat  er allemaal in zit, jullie ook ?
Ik begin elke dag mijn blog bericht met een activiteit te geven. Misschien kom je wat tegen waarvan je zegt; dat ga ik doen vandaag.
Activiteit voor vandaag: Maak warme chocolademelk met marshmallows.

Today is December 1 and I can start opening my advent calendars. I am very curious about what is in it, are you?
Every day I start posting my blog with an activity. You may come across something of which you say; I'm going to do that today.
Today's activity: Make hot chocolate with marshmallows.

 Lucy Locket Land: thema is Britse vogels, strengen zijn 10 gram.
De kleur van vandaag is Vink. Erbij een chocolade munt en een keramische vogel om op te hangen.

Lucy Locket Land: theme is British Birds, skeins are 10 grams.
Today's color is  Chaffinch. Included was a chocolate piece and a beautiful handmade ceramic bird hanging decoration made by her friend Aly Hall.
Today's joke: What do chicken families do on sunny afternoons?
- Have peck-nics !



Cookston Crafts: thema is Kleuren van Schotland, strengen zijn 10 gram.
De kleur van vandaag is Forth Bridge.

Cookston Crafts: theme is Colors of Scotland, skeins are 10 grams.
Today's color is Forth Bridge.

 

Strawberry Fields Yarn: thema is Boeken, strengen zijn 20 gram.
De kleur van vandaag is Midnight Sun - Stephanie Meyer

Strawberry Fields Yarn: theme is Books, skeins are 20 grams.
Today's color is Midnight Sun - Stephanie Meyer


Het Wolbeest: thema is Beatrix Potter, strengen zijn 20 gram.
De kleur van vandaag is Vrouwtje Plooi. Erbij instant koffie and a snoepje.

Het Wolbeest: theme is Beatrix Potter, skeins are 20 grams.
Today's color is Mrs. Tiggy. Included was instant coffee and a candy.


Het Wolbeest: thema is Zoetekauw, strengen zijn 20 gram. Erbij instant koffie and a snoepje.

Het Wolbeest: theme is Sweeth Tooth, skeins are 20 grams. Included was instant coffee and a candy.


Atelier Sopra: thema is Bloemen, strengen zijn 20 gram.

Atelier Sopra: theme is Flowers, skeins are 20 grams.


A Bookish Flickering: Thee, de smaak van vandaag is Misty Mountains (Maretak, bonenstaak, berkenblad, citroengras, brandnetel, sint-janskruid, ginkgo).
Boek advies voor vandaag: De brug naar het eiland van Julie Klassen.

A Bookish Flickering: Tea, today's taste is Misty mountains (Mistletoe, beanstalk, birch leaf, lemongrass, nettle, St.John's wort, ginkgo). Book advise for today: The bridge to Belle Island by Julie Klassen.

Bathventure: Wax melt, de geur van vandaag is Pampering Bliss (Verwennerij).

Bathventure: Wax melt, the fragnance of today is Pampering Bliss.

Quiltshop Vlijtig Liesje: Mystery quilt in romantische kerstsfeer.

Quiltshop Vlijtig Liesje: Mystery quilt in a romantic Christmas atmosphere.

Thee kalender gemaakt door mijn petekind Amy: de smaak van vandaag is Sinaasappel en Kurkuma.

Tea Calendar made by my godchild Amy: today's taste is Orange and Turmeric.


5 opmerkingen:

Marguerite zei

Wat een prachtige kleuren hebben de wolletjes.
Een feestje om al dat moois te zien.
En dan ook nog een mysterie quiltpatroon.

Code Lief zei

Wat leuk, je begint jouw adventverslag met een adventidee! Het is dat het nu al ná middernacht is, maar later vandaag ga ik een chocolademelk met marshmellows maken!
Fijn dat je ons laat meegenieten, ik heb ook een kalender van Atelier Sopra!

Winny zei

Geweldige wolletjes! Fijne dag toegewenst☺

Coby Breitner zei

1-12 Zag ik je blog nog niet staan maar vandaag wel, dus ik loop een dagje achter. Wat treffend die kleuren bij de plaatjes zoals bv die van Schotland. Je weet ik ben helemaal happy met jouw Advent-blogs. Tot morgen groetjes Coby

Marianne zei

Ik ben zo benieuwd hoe jouw adventskalenders werken? Thee met een snoepje snap ik nog wel, maar wat doe je met al die strengetjes wol?