Privacy verklaring

vrijdag 6 november 2020

Dance like no one's watching cowl

De laatste paar dagen heb ik niet veel anders gedaan dan de Amerikaanse zender CNN gevolgd, want wat zijn die verkiezingen dit jaar spannend. En tussendoor ben ik bezig geweest met nieuwe kopfoto's te maken die ik voor mijn blog en facebook ga gebruiken. Hierboven kun je de nieuwe kopfoto van November al zien en hieronder een sneak preview van wat komen gaat 😀

The last few days I have not done much other than following the American channel CNN, because these elections are so exciting this year. And in between I have been busy making new header photos that I will use for my blog and facebook. Above you can already see the new November header photo and below a sneak preview of what's to come 😀


Verder is ook de Dance like no one's watching col, een patroon van Stitchcreatelove af. Wat een geweldig patroon om te breien. De col is 1 herhaling korter omdat mijn garen op was, maar hij is lang genoeg 😍. Het garen is alpaca/merino DK van Snailyarn, kleur Pearl. 
 
The Dance like no one's watching cowl from Stitchcreatelove is finished. What a great pattern to knit. My cowl is 1 repeat shorter because I ran out of yarn, but it is long enough 😍. The yarn is alpaca/merino DK from Snailyarn, color Pearl. 

 Dance like no one's watching cowl - Stitchcreatelove
Yarn: Snailyarn (color Pear)
(50% alpaca - 50% merino)
Skein is 100 gr. (224 m/246 yards)
Used: 95 grams
Circular bamboo needle 4.5 mm (US 7)

Afgelopen maandag (2 november) was ik ook jarig. Ondanks de rare tijd waarin we nu leven ben ik toch schandalig verwend door de kinderen die me een tablet cadeau gaven. Het cadeau van mijn petekind mag ik pas open maken op 29 november (1e advent) dus dat blijft nog even een verrassing en van mijn zus kreeg ik nog een prachtige bos bloemen.

Last monday (November 2) was my birthday. Although it is a strange time right now, I got very spoiled by my kids. They bought me a tablet. My godchild gave me a present that I may open on November 29 (first advent), so that will stay a surprise for now. From my sister I got beautiful flowers.

8 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Allereerst natuurlijk nog van harte gefeliciteerd! Jouw kopstukken is altijd het eerste wat mij opvalt, zo super in sfeer van de maand, ik geniet ervan. Zeker de herfst winter edities zal ik maar zeggen.
Je col is niet te versmaden, mooie kleur!
Heb net van een quiltvriendin zelf gebreide sokken ontvangen, echte wol. Wat een heerlijkheid is dat zeg, zeker nu ik nog steeds niet beter ben en veel in de slaapkamer. Zalig ik gebruik ze als slobsokken op bed.

Truus zei

Ja een spannende tijd in Amerika en vind het wat spooky aanvoelen-wat eng en vreemd.
Heerlijk verwend ben je met je verjaardag en de col vind heel mooi geworden.
Mooie banner deze maand-warm van kleur!!
Goed weekend
groetjes, Truus uit Drenthe

Tammy zei

Oh, happy birthday! Your flowers are gorgeous and your new header is lovely! I want to learn to knit better--that knitting is so pretty!

Flickenstichlerin zei

Happy late birthday wishes to you from my side. Stay safe and healthy Carin. Lovely cowl finish.

jolanda zei

Mooi de nieuwe foto's bovenaan je blog. Hoewel het leuk is om te doen, is dat toch nog best een klusje hé?
Natuurlijk had ik je al gefeliciteerd maar ik doe het hier gewoon nog eens over... gefeliciteerd met je verjaardag!!!! :-D

Marion van de Sande zei

Wat ben je goed verwend zeg! Je col ziet er lekker warm uit, ik draag ook altijd graag een col builten.

Ook hier stond CNN de afgelopen week ieder vrij moment aan. Gisteren hadden we voor het eerst sinds weken weer eens afgesproken met vrienden om samen te eten. Onderweg hoorden we het goede nieuws op CNN en bij aankomst bij onze vrienden stonden de champagneglazen al klaar. We hebben het echt gevierd, wat een geweldig nieuws!

Mary - Lecoeurceltique zei

A belated Happy Birthday, Carin. I like your cowl. I'm thinking of getting that pattern to make one.

Monique zei

Te laat, maar niet minder gemeend, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.