Privacy verklaring

maandag 23 november 2020

There was a mouse

Elke dag een nieuw deel krijgen voor een kerstmuis. Via de mail of gewoon elke dag even op de site kijken van de vestingsmuizen (kijk onder Avonturen). Deel 1 was het hoofd, deel 2 de kerstmuts.

Each day a new crochet part for a Christmas mouse. You can find it on the page of  Vestingsmuizen, but it is only in Dutch. Part 1 is the head, part 2 is the Christmas hat.


Mijn muis heeft oortjes gekregen met deel 3, nu maar hopen dat hij ook goed luistert.
 
My mouse has got ears with part 3, now let's hope it also listens carefully.

 Deel 4 waren de laarzen en staart, deel 5 de broek en nu ben ik bijna klaar met deel 6, het lijf. Deze kan ik nog niet dichtmaken want ik ben nog op granulaat korrels aan het wachten die hoogstwaarschijnlijk donderdag komen. 

Part 4 was the boots and tail, part 5 the pants and now I'm almost done with part 6, the body. I cannot close this one yet, because I am still waiting for granulate grains that will most likely arrive on Thursday.


Vorige week kwam mijn bestelling binnen van Bathventure. Mijn (nog) ingepakte advent kalender, een nieuwe brander in de vorm van een lama en wat losse wax om te smelten.

My order arrived from Bathventure. My (still) wrapped advent calendar, a new burner in the shape of a lama and some loose wax to melt.

Mysterie Harry Potter set november van Nicole C Mendez kwam gisteren binnen. Dit is een 3 maanden abonnement met zelfstrepend garen. De kleur deze maand is Petrificus Totalus (bevriezings toverspreuk).

Mystery Harry Potter set November  from Nicole C Mendez came yesterday. This is a 3 month subscription of selfstriping yarn. The color this month is Petrificus Totalus (full body-bind curse).

Ik heb het garen tot een bol opgedraaid zodat je een beetje ziet hoe het streeppatroon verloopt.

I wind the yarn to a ball so you can see how the stripe pattern will be.

Gisteren heb ik Kerst op Ivy Hill uit de Ivy Hill serie van Julie Klassen uitgelezen. Ook dit was weer een geweldig verhaal om te lezen.

Just finished An Ivy Hill Christmas  from the Ivy Hill series by Julie Klassen. This was again such a beautiful story to read. 


Bijna alle advent kalenders zijn nu binnen. Ik ben nog op 1 aan het wachten die begin deze week verstuurd gaat worden. Daarna zal ik een foto van alle kalenders plaatsen.
Dit jaar zal het niet stoppen op 25 december, maar ga ik vrolijk verder op 26 december tot en met 6 januari met de 12 Days of Christmas  kalender.

Almost all advent calendars are now in. I am still waiting for 1 to be sent early this week. Then I will post a photo of all calendars.
This year it won't end on December 25th, but I happily continue on December 26th through January 6th with the 12 Days of Christmas calendar.
 

7 opmerkingen:

Karen - Quilts...etc. zei

I love your little mouse - so cute

Marguerite zei

Wat word je muisje leuk.
En zo leuk dat we zo weer mogen genieten van jou adventskalenders

anja zei

Ik kijk uit naar de foto's van je adventskalenders, en wat je ermee gaat maken!

Coby Breitner zei

Wat kan je toch gezellig schrijven Carin. Heerlijk al die weetjes van jou over boeken. Tja en wat kijk ik uit naar december, die advents van jou gaan me weer blij maken. Bovendien 1-12 ben ik jarig, 12-12 twee jaar getrouwd, ik hou enorm van kerst en sneeuw. Als dat er nou eens mocht komen sneeuw, yes please!
Zag trouwens vanmorgen om 6 uur al in bed met een caramel-seasalt. Ik ben geen slaper en normaal gesproken zit ik om 5 uur in de kamer maar nou ik zo ziek ben geweest en mezelf in acht moet nemen, blijf ik lekker in bed en lees blogjes met een theetje.

Marilyn zei

You find the most interesting goodies!
That's going to be a cute Mouse!
Marilyn

Flickenstichlerin zei

I love Advent Calenders, mine just arrived too. Nice yarn.

Mary - Lecoeurceltique zei

I know he's still waiting to be stuffed but that mouse is so cute.