Privacy verklaring

zaterdag 14 november 2020

Books and fabrics

Op vrijdag 6 november waren we nog naar de quiltwinkel The Log Cabin in Duitsland geweest. Haar winkel is coronaproof  ingedeeld. Hele mooie stofjes mochten weer mee naar huis. Ik heb nog geen idee waarvoor ik ze gebruiken ga.

On Friday November 6 we went to the quilt shop The Log Cabin in Germany. Her store is classified corona proof. Very beautiful fabrics were allowed to take home again. I have no idea what I'm going to use them for yet.

Jacqueline heeft ook een papieren krant uitgebracht, vol weetjes, patroontjes en zelfs recepten. Heerlijk om te lezen.

Jacqueline has also released a paper newspaper, ful of facts, patterns and even recipies. Wonderful to read.

De volgende morgen, op zaterdag, ging ik eerst de griepprik halen en daarna door naar de Bruna om dit boek te kopen: Het cupcake cafe van Jenny Colgan. Haar boeken zijn echt super om te lezen.

The next morning, on Saturday, I first went to get my flu shot and then I went to a local bookshop to buy this book :  Meet me at the cupcake café from Jenny Colgan. Her books are really great to read.

Geboren op vrijdag de 13e en gisteren op vrijdag de 13e was Lana 11 maanden oud. Wat vliegt de tijd.

Born on Friday the 13th and yesterday on Friday the 13th Lana was 11 months old. Time flies.

Gisteren bracht de post me weer 2 boeken van Lucinda Riley.

Yesterday the post brought me again 2 books from Lucinda Riley. 


De advent kalenders beginnen ook zachtjes binnen te komen. Nog eventjes wachten en dan mag ik weer elke dag pakjes open maken. Ook dit jaar ga ik elke dag weer een advent berichtje schrijven.

The advent calendars are also starting to come in slowly. I still have to wait a while and then I can open packages every day. Also this year I will be writing an Advent post every day on this blog.

8 opmerkingen:

Marilyn zei

Beautiful fabrics.
Lana is too cute!
Marilyn

Mary - Lecoeurceltique zei

How lovely to get a visit to a fabric shop. I like your purchases. Lana is a pretty little girl.

Karen - Quilts...etc. zei

I see you are staying busy with books and quilts - and your grandchild is so cute and growing up so quickly

anja zei

Oh, wat vond ik het vorig jaar leuk om te zien wat je allemaal mocht uitpakken uit de adventkalenders. Ik nam me voor om dit jaar ook met tenminste eentje mee te doen, maar tot nu toe totaal niet aan gedacht. Is er nog een of meer waar je je nog voor kunt inschrijven? Zou ik graag nog doen.

Wat gaat de tijd toch snel, alweer een dametje van 11 maanden!

Carin zei

@Anja de meeste advent kalenders zijn al een hele tijd gesloten voor deelname, dit begint vaak al in de zomer.
Wel weet ik dat Strawberry fields yarns er nog enkele heeft. Ik heb deze dit jaar ook weer (24 x 20 gram), deze heeft het boek thema.
https://www.etsy.com/listing/723365202/yarn-advent-calendar-10g-or-20g?ref=shop_home_active_4

Ik heb met een boek thema van haar laatst mijn Sunshower sjaal gebreid (enkele berichtjes terug), kun je een beetje zien wat ze verft.

Marion van de Sande zei

Inderdaad een prachtige winkel, the Log Cabin, ben er een tijd geleden ook voor het eerst geweest en zeker niet voor het laatst.

Wat een mooi poppetje is Lana!

Coby Breitner zei

Ja the log cabin daar zou ik graag ook eens heen gaan, beetje ver voor mij. Misschien ooit eens combineren met een weekendje weg?? Omdat ik elke dag moet wandelen voor mijn conditie na de covid, dacht ik mooi na jouw bericht hup naar de bruna. Koop eigenlijk geen boeken meer maar ja de bieb is dicht en deze is heel verleidelijk. Denk er trouwens over om zo'n minibieb in de voortuin te zetten. Wat een heerlijkheidje is Lana he
Jaaaa je maakt me blij elke dag weer een advent verhaaltje, super.

jmk zei

I especially like the carnation fabric. Carnation was my mother's favourite cut flower.
Lana always looks so happy and content. Is she always? Or do you catch her in good moments? ;)