Privacy verklaring

zaterdag 31 oktober 2020

Sock knitting

De col die ik aan het breien was is af en ligt te drogen. Nu weer verder met mijn Fairy Wings sokken. Een ontzettend leuk patroon om te breien.

The cowl that I was knitting is finished and is drying. Now I can continue with my Fairy Wings socks. A very nice pattern to knit.

Kleindochter Lana is altijd even vrolijk als ze 's morgens beneden komt.

Granddaughter Lana is always happy when she comes down in the morning.


Als papa en mama even weg moeten en oma doet oppassen, dan gaan ze samen aan de slag met de afwas. Jong geleerd is oud gedaan.

When mom and dad have to go away for a while and grandma have to babysit, they'll start doing the dishes together. You are never to young to learn.


Het is Halloween vandaag, maar toch ben ik afgelopen maand al begonnen met het lezen van boeken met het thema kerst. Meestal begin ik ermee na Halloween maar ik had nu zo'n stapel boeken dat ik maar wat eerder ben begonnen.
De betovering van Kerstmis van Kirsty Ferry heb ik inmiddels uit en dat was ontzettend leuk om te lezen.

Today is Halloween, but last month I already started reading books with the theme of Christmas. Usually I start after Halloween but now I had such a pile of books that I started a little earlier.
I have now finished A little bit of Christmas magic of Kirsty Ferry and that was a lot of fun to read.

Nu ben ik bezig in De kunst van Kerstmis van Jane Lovering en van wat ik tot nu toe gelezen is, is ook dit weer een genot om te lezen.

Now I am working The art of Christmas from Jane Lovering and from what I have read so far, this too is a joy to read.

Nog 55 dagen tot het Kerstmis is, maar voor nu wens ik iedereen een leuke Halloween.

55 more days until Christmas, but for now I wish everyone a happy Halloween.


4 opmerkingen:

Karen - Quilts...etc. zei

Happy Halloween and you have the prettiest grandchild!

Coby Breitner zei

Wat een gezellig blog zeg, van alles wat heerlijk.

Flickenstichlerin zei

Right time to knit socks. You have a beautiful granddaughter.

Mary - Lecoeurceltique zei

Those are pretty socks.
Lana has a beautiful smile.