Privacy verklaring

maandag 13 juli 2015

Give Away July

Het is weer tijd voor de maandelijkse Give Away.
 
It is time again for my monthly Give Away. 
 
 
De Give Away is open voor iedereen. Laat onder dit bericht een reactie achter als je mee wilt doen. Lukt dit niet, stuur me dan een email (adres te vinden aan de rechterkant).
Deze maand ga ik weggeven 10 stukjes kant. Je kunt ze gebruiken als afwerking op een speldenkussen of verwerkt in een quilt. Erbij een zelfgemaakt, in primitieve stijl, speldenkussen (meer over dit speldenkussen morgen op mijn blog). 

The Give Away is open for everyone. You can leave a reply under this message if you want to enter. Or you can send me an email (on the right side you find the address).
This month I'm going to give away 10 pieces of lace. You can use them to decorate a pincushion or in a quilt. Also a primitive style pincushion made by me (more info about the pincushion tomorrow on my blog).
 
 
De Give Away is open t/m donderdag 16 juli. Op vrijdag 17 juli maak ik de winnaar bekend.
 
Last day to enter the Give Away is thursday july 16. On friday july 17 I announce the winner. 
 
 

43 opmerkingen:

fiore-crea.blogspot.com zei

I participate in the giveaway ,
grazie
fiore from italy

Anoniem zei

Wat een mooie give-away weer. De speldenkussentjes zijn iedere keer weer een lust voor het oog.
Bedankt voor het delen van het patroon iedere keer.

Groetjes en veel quilt/borduurplezier, Margo

Hermie zei

Waauw, hier doe ik graag aan mee, ben al jaren aan het sparen voor een kanten quilt

Yvonne zei

Superleuk speldenkussen heb je geborduurd! Ik heb er hier ook nog een liggen van jouw hand, een 'stekelig' exemplaar = eenj egeltje :o)
Bandjes en kantjes zijn altijd leuk om te verwerken in een werkstuk.
Fijne week en groeten, ook aan Michiel!

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Kant ik ben er dol op, niet om te quilten, maar om mee te scrappen

Liefs Yvon

Chookyblue...... zei

a beautiful cushion........

Unknown zei

Graag wil ik meedoen met deze leuke give away. Ik gebruik regelmatig kant in mijn projectjes.
groetjes Hanny

Marilyn zei

I would love to enter this giveaway for the beautiful lace.
Thanks!
Marilyn

Susan zei

Your pincushion is gorgeous.

Anoniem zei

Prachtige kantjes, daar doe ik heel graag aan mee Carin!!
Ook een mooi speldenkussen.
Duimen dus maar!
Groetjes, Betsy

Elza zei

Ja hoor Carin ik doe weer mee. Groetjes Elza.

Marion van de Sande zei

Mooi Carin, ik doe graag mee. Wat een mooi primitief speldenkussen.!

Liefs,
Marion

Juicybear zei

Ik doe graag mee met je give away, ikb ben gek op kantjes super leuk weer.
Groetjes Anneke

Marjolein Ztm zei

Nou ja, schrijf net een heel verhaal, verhaal verdwenen. Ging over mijn zoektocht naar kantjes. Wel randjes en lintjes te vinden, maar geen kantjes. Uiteindelijk wat plakkantjes bij Actions en later nog wat grauwe kantjes bij Wibra. Waren bestemd voor geurkussentjes. Dus ik doe graag mee met de give away.

Groetjes Marjolein uit Zoetermeer

Truus zei

Een leuk speldenkussentje heb je weer geborduurd Carin.
Heb je nog tijd kunnen vinden om dit te borduren nu tussen het leegruimen van het huis door?
Hoop dat het nog steeds goed gaat met jou-sterkte.
Hier plensregent het nu -niets aan.
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Hi Carin, Wat een leuke give-a-way!!!!! Heel graag loot ik mee en wat zal dat leuk staan in mij Gossip in the Garden!!!
Hartelijke groeten van Mineke

Carla zei

Zo gezellig om te zien wat je allemaal maakt, een inspiratie bron voor mij!
Ik loot graag mee voor deze leuke Give away!
Groetjes,

Carla.

Hilda zei

Hi Carin,
so lovely things. I am very happy that I read of it today - in time to hop into your give-away!
Thank you - and have a wonderful new Summer week!

Hugs
Hilda

Kay zei

Thank you for lovely giveaway. x

Maria zei

Oh Carin what a wonderful giveaway.... Lovely lace and pincushion.

Ineke zei

Ook ik wil graag meedoen Carin! Ziet er leuk uit!!!
Liefs, Ineke

Joyce Clark Frank zei

What a nice give a way. Please enter me in your give a way. Thanks
joycefrank@sbcglobal.net

Aafke zei

Kantjes, daar kun je nooit genoeg van hebben. Dus ik doe graag mee, met deze give-away.
Aafke

Anoniem zei

Ook ik doe graag mee aan de give-away Carin!!
Wie weet lukt het mij wel om zo aan die mooie kantjes te komen??
Groetjes Christelle

jolanda zei

Prachtig weer allemaal!! ;-))

Shirley zei

Wat een mooie kantjes, dat zou een heerlijke verjaardagscadeau zijn, dank je dat je dit organiseert Carin.

inge zei

wat een leuke giveaway, ik doe graag weer mee

Carin zei

Truus deze had ik al klaar, net als de andere voor de volgende give away's ;-)
Ik voel me verder prima, volgende week dinsdag eindelijk afspraak met anesthesist.
Hier heeft het ook bijna de hele dag geregend, maar dat vond ik wel fijn want de plantjes konden het heel goed gebruiken.

Silvia zei

thank you for this nice give away :-))
lamarrana2000@yahoo.it

Pam in IL zei

Such lovely giveaways you have!

Pat S. in Lebanon zei

Thanks for the generous give away! I am always amazed
at the amount of lovely stitching you are able to accomplish.

Theresa zei

I would love to be part of the giveaway. I love the lace. Theresa

Unknown zei

Graag doe ik mee, van kantjes kan je niet genoeg hebben.

els zei

Zo druk met de verhuizing van je vader en dan toch nog tijd voor een schattige Give Away! Het speldenkussentje is zo als gewoonlijk weer een pareltje. Ik doe graag mee!

Anoniem zei

Hoi Carin, dat is wel heel erg mooi wat je deze maand weggeeft en ik wil dan ook graag meeloten. Fijn dat je nu eindelijk terecht kunt voor de ingreep. Veel sterkte ermee. Groetjes Wilma

Guusje, zei

Ik doe deze keer ook graag mee. Vind het kussentje en de kantjes zo mooi. Sterkte met de verhuizing van je vader en met de ingreep. Ik hoop dat het snel weer iets rustiger wordt voor je.

Birgitte aka Bietje zei

Sterkte komende week. Ik zal aan je denken.
En graag doe ik mee met deze verloting. Mijn oudtante was hoedenmaakster en had allerlei kantjes, bandjes, knoopjes en strikjes. Bij haar overlijden ging het spul naar mijn moeder. Maar dat is al weer 40 jaar geleden. Dus e.e.a. is inmiddels op. Ik heb nog wel een fraaie collectie hoedenspelden van haar. Uit allerlei tijden en modes.

Unknown zei

Hoi Carin, natuurlijk doe ik weer graag mee. Wat ziet het er weer prachtig uit. Maar win ik niet, ook niet getreurd, want dan ga ik zelf weer aan het borduren.

Groetjes Helma

Unknown zei

Oh je veux bien participer ............les cadeaux sont très beaux ! merci et longue vie à votre blog - Cécile

Ik ben Esther zei

Wauw er zijn al veel mensen die mee doen , maar ach ik ga toch een kansje wagen..je weet nooit als je niet meedoet toch?
Ik wil je alvast sterkte wensen voor de afspraak in het ziekenhuis volgende week!!
Groetjes!
Esther

Anoniem zei

Vooruit, ik waag ook maar weer een kans. Je speldenkussens zijn zo leuk en met de kantjes weet ik ook wel raad.
Groetjes, Evelien

Unknown zei

So pretty your pincushion dear Carin and you are so kind to offer every month a Give Away to one of us, I'm thinking tonight to your fibromial.. and I know how it's hard and how pains you have, I add you in my prayers if you're OK
Many Hugs from the South of France (with sun and very hot T°)

StitchinByTheLake zei

What a beautiful pincushion! blessings, marlene