Privacy verklaring

zaterdag 18 juli 2015

Excema

Het is maar goed dat ik nog geen fut heb om te quilten, want sinds 2 dagen heb ik ook nog een spontaan ontstaan exceem aan mijn handen (ben de naam kwijt die de huisarts noemde). Gisteren bij de huisarts zalf gekregen en tabletten voor de jeuk. En jeuken doet het, je wordt er wild van. Een brandende pijnlijke jeuk waar je gek van wordt. Exceem zit hoofdzakelijk rondom de vingers die ook helemaal opgezwelt zijn, maar ook bovenop de handen verschijnt het, en op een paar plekken onder de voeten. Mijn handen voelen aan alsof ik een uur brandnetels heb geplukt.

Since a day or 2 I have a sort of spontaneously excema on my fingers, so I can't do any quiting even if I would like too. The doctor gave me a salve and tablets for the itching. And it realy itch, a painful burning itch. Most of the excema is around my fingers, but I also got it on my hands and feet a little. My hands feel as if I picked nettles for a hour.




12 opmerkingen:

Ans zei

Oh wat vervelend, ik hoop dat de medicatie snel gaat werken, Sterkte!

Anoniem zei

laat dit maar heel goed onderzoeken er kan een heel nare ziekte achter zitten.

Groet Ellen.

Marian zei

Wat naar, hoop dat de medicijnen snel hun werk gaan doen. Sterkte ermee.

Nanske zei

Dat is minder,dat het snel mag beter gaan.
Veel beterschap.

Ieke78 zei

Hè bah! Wat naar. Hopelijk gaat het snel beter

Ineke zei

Weet er alles van, jeuk echt als een gek. Kan ook van stress komen, heb ik ooit gehoord. Sterkte

Truus zei

Jakkes Carin daar zit je nu niet op te wachten op deze jeuk!
Wat tegen de jeuk bij mij goed helpt is een middel tegen jeuk van insectenbeten.Het geeft verkoeling en daardoor minder jeuk voor een poos.Hoop voor je dat het gauw over is want jeuk is om gek van te worden.
Sterkte
groetjes,Truus uit Drenthe

jolanda zei

Jeuk is echt vreselijk!!! Ik hoop dat je hier heel snel van verlost bent, want dat kun je er niet ook nog eens bij hebben nu. Sterkte!

Aafke zei

Jeuk is soms erger als pijn zegt men. Dus ik hoop dat de medicatie snel zijn werk gaat doen.
Aafke

Unknown zei

Oh wat vervelend, hopelijk is het gouw over!

Flickenstichlerin zei

Dear Carin,
hopefully this will go away fast. What a pitty, hope you are not graving the sewing projects too much.
Greetings,
Sylvia

StitchinByTheLake zei

I'm so sorry you've gotten this - I hope it's better! blessings, marlene