Privacy verklaring

dinsdag 28 juli 2015

Fruit, eggs and canning

Stilaan ben ik weer bezig met de quiltblokjes voor The Amish Circle Quilt. Blokje 2 had ik al gemaakt voor we ons pa gingen verhuizen, de andere 2 heb ik afgelopen week gemaakt.

 2. Fruitbomen

Lydiann schrijft in haar brief dat de fruitbomen volop in bloei staan en het ziet er naar uit dat er later in het seizoen volop appels en peren vanaf komen.

Slowly I'm getting back to my quilt blocks of The Amish Circle Quilt. Block 2 I made before we had to move my father, the other 2 blocks I made in the last few days.

2. Fruit Trees

Lydiann writes in her letter that the fruit trees are in bloom and it looks like they will have delicious apples and pears later this season.


3. Eieren verzamelen

Martha schrijft dat haar 2 zoons geholpen hebben met het verzamelen van de eieren en ze hebben er maar 1 gebroken.

3. Collecting Eggs

Martha writes that her 2 sons helped with collecting the eggs and they only broke 1 egg.


4. Inmaken

Rebecca schrijft dat ze veel bonen en erwten heeft geplukt en doordat ze er zoveel had, heeft ze ze in potten ingemaakt.

4. Canning

Rebecca writes that she picked many beans and peas and therefore she did a lot of canning in the kitchen.


Met mijn handen is het nu helemaal goed, de eczeem is helemaal verdwenen dankzij de hormoonzalf. Verder voel ik me goed, alleen nog een beetje moe, maar dat is meer een nasleep van de narcose. De wondjes aan de buitenkant willen nog niet echt dicht gaan en ik blijf ze dan ook goed insmeren met de creme die ik mee kreeg.

With my hands all is okay, the eczema is all gone, the salve from the doctor worked well. Furthermore, I feel good, just a bit tired, but that's more an aftermath of the anesthesia. The wounds on the outside doesn't realy heal yet, but I keep them smearing with the cream that I got from the doctor in the hospital.


9 opmerkingen:

Marian zei

Mooie blokjes en fijn dat het weer een heel stuk beter met je gaat.

Flickenstichlerin zei

Dear Carin,
good to see your blocks, they look so pretty.
You are feeling well enough to sew, everything will be o.k., makes me happy.
Greetings,
Sylvia

Truus zei

Fijn dat het nu weer beter met je handen gaat en dat deze soap nu achter de rug is.Wat een vreselijke toestanden zeg-je zou ze toch gaan kielhalen daar in t ziekenhuis!
Heb ook geregeld last van eczeem (dat komt door de astma)en sinds ik een handcreme van de Aldi gebruik met Q10 er in heb ik nauwelijks last meer van de eczeem-scheelt weer hormonen.
Succes met deze leuke blokken met verhalen.
gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

Ineke zei

Leuke blokjes Carin. Fijn dat de eczeem weer op z'n retour is.
Liefs, Ineke

AnitaS zei

Mooie blokken zijn het. Gelukkig dat je weer aan de beterende hand bent (letterlijk en figuurlijk).

jolie zei

Fijn dat het wat beter met je gaat. Vind het een leuke quilt, heb het patroon ook en is een Wimmetje.

Hermie zei

Fijn dat je handen weer beter zijn, kun je weer quilten. Lekker rustig aan doen en herstellen

Mary - Lecoeurceltique zei

Glad to read that you are feeling well enough to stitch. May your improvement continue.

Mary - Lecoeurceltique zei

Glad to read that you are feeling well enough to stitch. May your improvement continue.