Privacy verklaring

maandag 15 juni 2015

Give Away and hospital news

Het afgelopen weekend zijn we even naar Haarlem geweest, gezellig op bezoek bij schoonmoeder en vanmorgen was ik al vroeg op, omdat ik een telefonisch consult had met de oncologie gynaecoloog over de biopsie.
Zojuist werd ik gebeld door oncologie gynaecoloog en de uitslag van de biopsie is CIN3. Dit betekend dat het op dit moment nog goedaardig is en tegelijkertijd weg gelaserd kan worden met de andere plekken binnenin. Ze moeten het wel weghalen, want doen ze dat niet, dan kan het omslaan in kwaadaardig en dat willen we natuurlijk niet.
Nu wachten op afspraak met anesthesist, omdat het onder algehele narcose plaats vindt en wachten op wanneer de ingreep zelf plaats gaat vinden.


Last weekend we went visit my mother-in-law and we had a great time. This morning I woke up early, because I had a telephone consultation with my oncology gynecologist.
I just got a call from my oncology gynecologist and the results of the biopsy is  SIL3. This means that at this moment the cells are affected but still good and can be removed by laser at the same time as the spots inside. They have to remove them, because if they don't the cells will turn into malignant.
Now I have to wait for my appointment with the anesthesiologist, because the operation takes place under general anesthesia and waiting to hear for when the operation will be.

===================

Dan is het ook weer tijd voor de maandelijkse Give Away.

It is also time again for my monthly Give Away.


De Give Away is open voor iedereen. Laat onder dit bericht een reactie achter als je mee wilt doen. Lukt dit niet, stuur me dan een email (adres te vinden aan de rechterkant).
Deze maand ga ik weggeven het quilt patroon Ace of Cakes (maat quilt 125 x 125 cm) en een 1/2 FQ van dit leuke paarse stofje. Erbij een zelfgemaakt, in primitieve stijl, speldenkussen (meer over dit speldenkussen morgen op mijn blog). 


The Give Away is open for everyone. You can leave a reply under this message if you want to enter. Or you can send me an email (on the right side you find the address).
This month I'm going to give away the quilt pattern Ace of Cakes (size quilt 49" x 49") and 1/2 FQ of this lovely purple fabric. Also a primitive style pincushion made by me (more info about the pincushion tomorrow on my blog).




 De Give Away is open t/m donderdag 18 juni. Op vrijdag 19 juni maak ik de winnaar bekend.


Last day to enter the Give Away is thursday june 18. On friday june 19 I announce the winner.




61 opmerkingen:

Teresa zei

I love your give away......

Ineke zei

Dat wachten is/lijkt mij erg moeilijk! Sterkte! Doe graag mee met deze give away.
Liefs, Ineke

Ineke zei

Dat wachten is/lijkt mij erg moeilijk! Sterkte! Doe graag mee met deze give away.
Liefs, Ineke

quiltcat zei

erdt mal viele gute wünsche für die gesunheit, gerne würde ich das tolle geschenk gewinnen, mal schauen ob ich glück habe.
lg elfriede

Ageeth Dorsman zei

Gelukkig ben je er op tijd bij, Carin, en kan de ingreep erger voorkomen. Ik hoop van harte, dat het dan definitief mag wegblijven, want wat moet die telkens terugkerende onzekerheid slopend voor je zijn.. De give-away is weer een leukerd, maar ik gun hem dit keer aan iemand anders, omdat ik het speldenkussen-patroon al heb, en nog meer dan genoeg quiltpatronen heb liggen...
Groetjes van Ageeth

lia zei

Veel sterkte! Wachten en onzekerheid is zo moeilijk. Leuke giveaway
Lia van den Brand

quiltingmieke zei

piep oh meid gelukkig goed nieuws, ik duim uit alle kracht dat je snel een afspraak hebt te pakken ,
want hoe sneller gedaan, hoe,sneller kan je dit weer achter je laten

prachtige give away
ik waag maar een kansje

knuf knuf

Carolien zei

Dag Carin,

Hoe vervelend ook dat het weer een ingreep betekent, maar gelukkig dat het om goedaardige cellen gaat, pfff! Ben blij voor je.
Ik doe nu ook eens graag mee aan je giveaway, het ziet er (weer) schattig uit.

groetjes, Carolien

Juicybear zei

Heel veel sterkte in het ziekenhuis en ik doe graag mee met je giveaway ik vind hem super leuk.
Groetjes Anneke

Truus zei

Carin ik wens voor je dat je heel gauw de ingreep krijgt en dat het daarna helemaal goed gaat. Weet helaas maar al te goed wat dat wachten op bericht/uitslag met je doet--heel veel sterkte.
groetjes,Truus uit Drenthe

conny's quilts en creaties zei

Wat spannend allemaal. Gelukkig is het goedaardig, dat is in elke geval positief, maar het zal nog heel wat worden met de operatie. Sterkte vast daarmee. Je hoeft mijn naam niet in de lootjespot te stoppen hoor, ik heb nog teveel projecten liggen die mijn aandacht vragen. groetjes, Conny

Julie zei

Wishing you well for your upcoming surgery, I hope they don't make you wait too long.
xxxx

Paula zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Paula zei

Heel veel sterkte, ik hoop dat alles snel achter de rug is. Ik doe graag mee met de give away

Marguerite zei

Ook deze maand heb je weer een super leuke give away.
Fijn om te lezen dat de uitslag van de oncoloog meevalt. Al is een ingreep natuurlijk helemaal niet leuk. Sterkte met wachten en het laseren.

Ineke zei

Dat is best goed nieuws Carin. Natuurlijk is het een heel vervelende ingreep en dat zal niet veranderen. Hopen dat je snel een afspraak krijgt zodat het maar weer achter de rug is. Heel veel sterkte!
Ik hoef ook niet in de lootjespot. Veel te veel te doen nog.

Anoniem zei

Gelukkig is dat goed nieuws, ze kunnen alles weglaseren.
Je prachtig speldenkussen haalt me over om mee te doen.
Groeztjes
Christine

Ieke78 zei

Jemig Carin! Wat een schrik! Heel veel sterkte met wachten!!!
Je give away is weer te schattig, daar doe ik graag aan mee
dikke knuffel Marieke

els zei

Wat moet je opgelucht zijn geweest na dat telefoontje! Hopelijk ben je snel aan de beurt voor de behandeling, zodat je alles snel achter je kunt laten en je volop van de zomer kunt gaan genieten.
Graag doe ik mee aan je give away: je speldenkussentjes zijn om te zoenen!
Groetjes,
Els.

Else zei

Heel veel sterkte ik hoop dat je snel aan de beurt bent. Dikke knuffel van mij

quiltmarjanneke zei

Mooi nieuws en een mooie give away! Ik doe graag mee!

Francis Gortmaker zei

Ik hoop dat je snel behandeld kan worden en dat je er weinig last van hebt. Ik vind het geweldig dat je zo open bent over de locatie en behandeling. Deze regio is toch een beetje een onbesproken gebied!
Natuurlijk doe ik ook graag mee aan de give away ;)

gerda zei

Veel moed weeral voor de komende ingreep. Intussen doe ik graag mee aan de give away.

Bizzy Martine zei

Goed nieuws!!! Sterkte!!! En ik neem graag deel aan je give away.
Grtjs, Martine

Anoniem zei

Beste wensen , voor goed resultaat !
Ook dit keer een ' gulle ' give away ,
doe ik graag aan mee !
gr. van Margot

Annerieke zei

Sterkte Carin.
Graag doe ik mee met je give away :)

Annerieke zei

Sterkte Carin.
Super leuk paars stofje :). Ik doe graag een poging

Annie Kingma zei

Sterkte voor de komen de ingreep, goed dat er controle is.
Wat betreft de give away doe ik graag weer mee.
Groetnis Annie

Carla zei

Dat is wel een beetje goed nieuws! Ik wens je heel veel goeds en sterkte met wat er komen gaat voor je!
Leuke give away, ik doe graag mee!
Lieve groet uit Purmerend.

Anja´s Wunschpunsch zei

I love your little pillow. It´s so nice.

Greetings
Anja

Anoniem zei

Good luck with your surgery. From your discription, it sounds similar to one I've had. It was very scary at the time, but all turned out well. I would love a chance to win your prize! I just love everything you make! I have added so much to my stash because I have seen it finished on your blog!

Wanda in Saskatchewan, Canada

Carin zei

Ik heb niet zo snel ergens schaamte over Francis ;-)
Bovendien zie ik het ook meer als waarschuwing naar andere toe, want er zijn nog zoveel vrouwen die niet of nauwelijks zo'n onderzoekje laten doen en als ze eenmaal klachten hebben, dan is het vaak te laat.

Marion van de Sande zei

Ik hoop dat je het snel weer achter de rug hebt.

Ik vind het speldenkussentje geweldig maar ik denk dat anderen meer recht hebben dit keer want die zullen beter raad weten met het quiltpatroon. Een volgende keer dus maar weer.Wat leuk dat je op deze manier iedere maand wel iemand blij maakt!

Anoniem zei

Veel succes met je behandeling

Anoniem zei

Heel fijn voor jou dat het nog niet kwaadaardig is, vervelend dat het onder algehele narcose weggehaald moet worden, maar het is wel voor het goede doel!! Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop voor je dat de oncoloog snel tijd heeft voor je ,het er tegenaan hikken is ook heel wat!!Graag doe ik mee met de give a way flieft al op het stofje wat een mooie match met mijn paarse overgordijnen!!!! Hartelijke groet Mineke

Anoniem zei

veel goede moed toegewenst, Carin! Weeral een heel mooie give-away! lieve groetjes, lut

Chookyblue...... zei

goodluck with your op when the time comes.......hope it is soon............

Unknown zei

Sterkte, Carin!
Natuurlijk wil ik een gokje wagen voor deze mooie give away.
Warme groet, Marly

Susan zei

Sounds like good progress with your doctor. Good luck. X

Wendy vosters zei

Wat een goed nieuws, het had beroerder kunnen zijn hè.. maar toch niet leuk al die behandelingen ;-( Mocht ik ooit iets winnen bij jou, ik ben altijd zó verliefd op die speldenkussentjes van je ! Hoe krijg je die toch altijd zo mooi VIES ?? ;-)

maria demina zei

Carin, it's good to hear that you will get well soon! Take care!

sandi s zei

I hope your treatment is soon and goes well. Then you can have it behind you. Thank you for a lovely giveaway. Hugs,

cerato zei

Thank you for this lovely giveaway. Get well soon!Hugs

cerato zei

Thank you for this lovely giveaway. Get well soon!Hugs

Yvonne zei

Slopend, iedere keer die spanning. Hopelijk ben je na de komende behandeling van alles af en komt er rust. Groetjes, ook aan Michiel!
Yvonne

Flickenstichlerin zei

Dear Carin,
Geht well Soon, you are so strong.
Thank you for the giveaway, lovely pincushion aga in.
Greetings,
Sylvia

Triniki zei

Carin, espero que te mejores, para mí es un honor participar, un beso y un abrazo.

Triniki zei

Querida Carin, te he enviado un mail con una propuesta, espero que aceptes, un besito.

Marilyn zei

I hope everything goes well with your procedure.
I would love to enter your giveaway.
Thanks!
Marilyn

Unknown zei

Dear Carin,
Thanks so much for the Giwe Away and the health news, I keep you on my prayers and hope everything will go well during your surgery, God bless you, you are strong :)

Hugs from France

jolanda zei

Wat fijn om te horen Carin, je zult jezelf vast een stuk geruster voelen nu hé? Nog wel even doorbijten maar daarna ben je er gelukkig helemaal van af. :-)

Evita zei

I wish a lot of luck you in your operation, hope that you recover soon. I am charmed with your blog.
Thank you for the give away

Anoniem zei

Dat is wel goed nieuws!!!! Gelukkig kan het operatief weggenomen worden en dan weer op naar genezing. Toevallig was ik het weekend ook in Haarlem, ik logeerde in Bloemendaal. Ik wil deze keer ook graag meeloten met je GIVE AWAY. Carin Succes met de operatie. groetjes Wilma

Anoniem zei

Heel veel sterkte Carin! Je bent in goede handen!!
Graag doe ik mee aan de give-away, want het is weer een leuk!!
Groetjes Christelle

Theresa zei

Good news with your health. I would love to enter your giveaway. Theresa

StitchinByTheLake zei

That's wonderful news Carin! I'll be wishing for the best for your procedure! blessings, marlene

Anoniem zei

Ik doe graag mee met de give away en sterkte met je behandeling, groetjes Ine

Anoniem zei

Oh wie schön liebe Carin,
ich versuche mein Glück.

Liebe Grüsse
Maria H.

Anoniem zei

hallo Carin, hier wil ik graag aan meedoen. Hopelijk lukt het . Groeten Wil

Unknown zei

Heel veel sterkte Carin, Gelukkig is het nog goedaardig en kunnen ze het op tijd weghalen.

Mary - Lecoeurceltique zei

I hope that you don't have to wait too long for your surgery.