Privacy verklaring

dinsdag 15 december 2009

Weer thuis !

Daar ben ik weer ... de dokter moest me zondag al laten gaan omdat ik iedereen zo miste :). Zo heb je op vrijdag een operatie en zo ben je op zondagmiddag weer thuis. Ben net 48 uur daar geweest
Alle gekheid op een stokje,  operatie was inderdaad voorbeeldig gegaan zonder complicaties, het toiletbezoek ging (na het uithalen van de katheter) direct heel goed (weer een zorg minder) en qua pijn was het echt heel goed uit te houden.
Ik kreeg geen pijnbestrijding via de rug (ik haat ruggeprikken en dat heb ik ze van te voren al HEEL duidelijk gemaakt), dus ik kreeg een morfinepomp die aangesloten werd op mijn infuus en daar mocht ik zelf op drukken als ik pijn had.
Nou op dat ding heb ik een paar pufjes gegeven toen ik nog op de uitslaapkamer lag en eenmaal op de gewone kamer heb ik dat ding niet meer aangeraakt. Ik heb het verder gedaan op gewone paracetamollen.
Nu thuis neem ik nog 2x per dag een paracetamol, meer niet (kun je merken dat ik niet van medicijnen hou ? )
Ik voel me verder echt heel goed, alleen nog wat traag met sommige dingen,  lijkt wel of mijn geheugen er achter aanholt. Maar dat komt van de narcose en het gaat elke dag beter.
De verpleegsters hebben me op mijn hart gedrukt om niet veel te doen maar wel veel te rusten. Doordat ik me zo goed voel schuilt het gevaar erin dat ik te vroeg met dingen begin en daar dan schade van ga ondervinden. Toch maar goed dat Michiel t/m 18 januari vrij is, hij kent me :) Maar ..... ik heb nog steeds heel goed naar hem geluisterd.
Het blijft nu nog even spannend wat de uitslag van de binnenkant van de baarmoeder is, maar dat hoor ik over 2 weken en op 27 januari mag ik terug op nacontrole. 


Back home but need a lot of rest. The surgery went very well.

 

Geen opmerkingen: