Privacy verklaring

zaterdag 5 december 2009

Schoolgirl lessons


Dit patroontje lag al enige tijd klaar om gemaakt te worden. Nadat ik 40 ct. borduurstof (8 kruisjes per cm .... ZEER KLEINE GAATJES) bij Bobbins besteld had kon ik aan de gang. Ik wilde dit op zo fijn mogelijk stof maken omdat ik een klein broodplankje enige tijd geleden op de kop getikt had en daar moest het opkomen.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik dit geborduurd heb met de looplamp erbij omdat ik anders de gaatjes niet eens zag.
Het totale werkje is 7 x 10 cm. geworden, geborduurd met 1 draad DMC variation 4130. Het patroon heet Schoolgirl lessons en is van Little House Needleworks.

Yesterday I finished Schoolgirl lessons from LHN. I stitched it on 40 ct. linnen with DMC variation 4130. The finished size is only 2,8" x 4,5"





7 opmerkingen:

Nina zei

What a wonderful finishing, Carin! Great idea and perfect as well :)

Carin zei

Very lovely LHN! Great finishing!

Joy zei

Absolutely perfect!! Congratulations on a beautiful finish!!

Mylene zei

Lovely colour you have used, great finish!

Gerry zei

Prachtig, Carin.
Heel veel sterkte voor vrijdag. Ik denk aan je!
Gerry

Sandy (miss Potter) zei

Marvelous, a very refined sampler with this pink tonality - pumpkin, stupendous!

Sandy

Monique zei

Wauw wat een mooi patroontje ik wil deze zelf ook nog eens gaan maken maar zal hem dan eerst moeten bestellen.Heel erg mooi gemaak op dat plankje.

Groetjes Monique