Privacy verklaring

dinsdag 9 september 2008

Tijdzaad en heksenvla

We zijn weer terug van ons weekendje weg. Het was weer oergezellig bij Lindy en Tom en de dagen vlogen voorbij.
Op de vrijdag, zoals gezegd, bij de nieuwe winkel van Dorry in Tilburg aangeweest en wat een leuk winkeltje heeft ze toch. Hele mooie stoffen !
Ik moest nog stof hebben voor een quilt (die ik pas laat zien als hij zover is) en Dorry legde allemaal rollen stof bij elkaar die qua kleur heel mooi bij elkaar waren. Mijn keus was zo bepaald op deze manier. Een hele mooie winkel om eens heen te gaan !

Afgelopen woensdag viel ook het stofpakketje op de deurmat wat ik kreeg voor het maken van de Oldehovequilt (klik). Het waren 7 verschillende soorten Kaffe fasset stofjes die erg vrolijk van kleur zijn. Wat ik er mee ga doen weet ik nog niet omdat het niet helemaal precies mijn smaak is, maar ik zie wel.


Maar het mooiste kwam in het weekend aan en dat zag ik pas zondagavond toen we thuis kwamen, echte TIJDZAADJES !!!!!
De moeder van Ellen was zo vriendelijk om, toen ik het patroon Flora's secret bestelde, er een zakje van haar tijdzaadjes bij te doen.
Eindelijk kan ik dan nu die tijdzaadjes gaan planten en tijd gaan oogsten als het zover is. Joepie, wat zal dat anders zijn als een dag geen 24 uur maar 36 uur in een dag heeft. Zal ik dan tijd over houden of snel weer tijd tekort komen ?
Het patroon Flora's secret is weer een schatje.


Verder ben ik ook nog steeds druk bezig met de blokken van Juliets weddingring. Inmiddels heb ik er 6 klaar maar die staan nog niet op de foto. Ook ben ik via een quiltgroepje een uitdaging aangegaan. Je stuurde 3 FQ's op en dan kreeg je ieder kreeg 39 stroken quiltstof terug van 5 cm. breed en 50 cm. lang. En daar moet je dan een quilt van maken. Het enige wat je erbij mag gebruiken is één achtergrondstofje en daarvan mag je maar max. 3 FQ's gebruiken. Een hele uitdaging dus en na lang zoeken heb ik eindelijk een patroontje gevonden wat ik er geschikt voor vond. Maar daarover van de week meer.

Kunnen jullie je nog die gevaarlijke drakenvla van enkele berichtjes terug herinneren? Gisteren hadden we een vla die NOG beter bij mij past, namelijk de heksenvla knibbel knabbel en lekker dat die is... heerlijk !!!


Ik zie dat het volgende week alweer volle maan is en een paar dagen erna is het Mabon (Herfstequinox), een mooie herfstviering, dus tijd om eens wat te bedenken om dan te gaan doen.

Tot slot een foto van hoe een hondenleven eruit ziet. Bowy vind het helemaal niet erg om als model te gaan liggen want hij doet niets anders.


Geen opmerkingen: