Privacy verklaring

dinsdag 12 augustus 2008

Tijd tekort, wie kent dat niet

Nu de wedstrijdquilt af is kan ik even aan wat andere dingen werken die ook afmoeten voor ik weer aan wat anders ga beginnen. Ik moest nog een paar kleine borduurwerkjes afmaken wegens een tijdlimiet.
Voor een regenboogkussen voor Annie met thema orchideeën maakte ik deze Dendrobium Orchid, die in Azië aan bomen groeit en op rotsen. In het wild zijn er honderden verschillende soorten van (eventjes google-en en je komt van alles te weten).


Ook moest ik nog op een lapje borduren voor een kaarten RR, deze keer voor Diana die graag iets van Suzy Zoo erop wilde. Nu vind ik het eendje zo ontzettend leuk dat het voor mij helemaal geen straf was om deze te maken.


Vandaag ben ik nog iets aan het borduren maar dat kan ik voorlopig nog niet laten zien en als dat af is dan wil ik eerst verder met de blokken voor Bowy's quilt. Inmiddels heb ik het patroon van deel 8 al ontvangen en ik heb er pas 3 af.
Met die blokken wil ik dus de komende dagen mee verder, want Bowy kijkt me soms aan met een blik van, "komt er nog wat van, jij meedoen aan een wedstrijd en ik maar wachten op mijn quilt".

Verder liggen er nog genoeg nieuwe dingen waar ik ook aan wil beginnen, zoals Angels story, the Amish circle quilt, Silvia Bridal sampler, Sandwitchquilt ... enz. enz.
Ook wil ik verder met Leanne's house en een bosdierenquilt ligt klaar om door te quilten.
Helluuuup ... ik kom tijd tekort.

Toen ik van de week deze cartoon tegen kwam

moest ik aan een borduurpatroon denken van Sue Hillis
(dit patroon ligt dus ook nog steeds te wachten om gemaakt te worden)

Zo en nu als een speer verder want anders krijg ik niets gedaan.

Geen opmerkingen: