Privacy verklaring

donderdag 21 augustus 2008

Juliet's wedding ring deel 2

Gisteren en vandaag ben ik bezig geweest met blokken voor de Juliet's wedding ring. Het zijn erg leuke blokken om te maken. Heel snel gaat het niet want er zitten behoorlijk veel stukjes in een blok en die moeten natuurlijk ook goed op elkaar aansluiten bij het naadje.
Blok 2 ging al een stuk makkelijker dan blok 1 en ach, ik reken mezelf nog bij de beginners want het is nu 1 jaar en 3 maanden geleden dat ik met quilten begon. Dus als het af en toe niet helemaal precies op elkaar valt bij een naadje zie ik door de vingers. Ik probeer het wel en meestal gaat het ook goed maar soms, dan wil het gewoon niet. Tja ... het blijft handwerk tenslotte.

Maar goed, hier is dan blok 1 en 2 en de stukjes voor blok 3 liggen al klaar.


Verder viel vandaag ook nog een quiltboek op de deurmat. Ik had het zien staan op de quilten startpagina markt, waar wel vaker leuke tweedehands quiltboeken staan.
Dit boek is van Timbleberries en heet: Quilting for harvest. Mijn favoriete quiltonderwerp dus ik was er snel bij om het te kopen. Er staan prachtige quilts in met pompoenen en herfstbladeren, halloweenpatronen en nog veel meer. Jullie snappen al dat mijn te-maken-lijst steeds langer wordt.



Geen opmerkingen: