Privacy verklaring

maandag 27 november 2006

3 dagen ... 3 borduurwerkjes

De laatste 3 dagen heb ik 3 borduurwerkjes voor de regenboogkussens geborduurd.
Zaterdag een Duitse herder geborduurd voor het kussen met het thema (niet moeilijk te raden) Duitse herders.


Zondag was het kussen aan de beurt met het thema: vrienden voor het leven. De aanvraagster had ook gevraagd of er een cavia opgeborduurd kon worden aangezien de ontvangster erg van cavia's houdt. Daarom heb ik zondag deze cavia geborduurd. Ik vind hem zelf erg leuk geworden.


En vandaag heb ik een boedha geborduurd met de chakra kleuren ernaast voor het kussen met het thema "Zen".


Het volgende lapje ligt alweer klaar om te beginnen, dus daar ga ik nu maar mee beginnen en ..... met het verder kijken op SBS6 naar (voor de zoveelste keer) .....


Geen opmerkingen: