Privacy verklaring

zaterdag 25 november 2006

Regenboogkussen 2 overhandigd

Gisteren kwam Kitty, samen met haar man, zelf het regenboogkussen ophalen dat we voor haar tante Gea gemaakt hadden. Ze vonden het kussen heel mooi geworden.
Dit kussen had als thema rozen zoals jullie kunnen zien ...


Inmiddels is het 18e regenboogkussen al aangevraagd, dus het loopt als een speer.
Van de week heb ik de boedha afgemaakt voor het kussen met thema: spiritueel. De ontvangster is zelf reikimaster en daarom heb ik er de chakra's op geborduurd.


Gisteravond kreeg ik de eenden af voor weer een ander kussen met thema: eenden en ganzen. Ik koos voor moedereend met haar jong.


Ook ben ik gisteravond alweer aan een nieuw lapje begonnen voor een kussen met het thema: Duitse herders, dus dat is niet moeilijk te raden wat ik aan het borduren ben. Precies ... een Duitse herder. Ik hoop die vanavond af te krijgen.
Verder ben ik vanmiddag even naar de winkel geweest om alvast stofjes te halen voor een regenboogkussen waar ik al bijna alle lapjes van binnen heb. Dit heeft het thema schapen. Ik heb een leuk ontwerpje gemaakt van dit kussen. Ik wilde een soort landschapje tussen de geborduurde lapjes door, dus beneden gras en boven lucht. Ik heb twee leuke stofjes in de winkel gevonden die ik daarvoor kan gebruiken.


Als komende week lapje 5 binnen komt dan kan ik dit alvast gaan maken. Dit kussen loopt voor op schema, want de lapjes hoefde pas 14 december af te zijn, maar de borduursters waren met deze heel erg snel, dus dan kan dit kussen ook eerder de deur uit en naar de aanvrager toe.
Dan wens ik iedereen nog een heel fijn weekend toe !

Geen opmerkingen: